Gjest Dermalogica Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Jeg har begynt å bruke Dermal clay cleanser og opplever at huden er blitt mye verre. Den ene kvisen avløser den andre. :-( Det jeg lurer på er hvilke erfaringer dere har med dette produktet? Positive eller negative. Takknemlig for svar.
Gjest Malama Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Det er i alle fall en helt vanlig erfaring når du begynner med renseproduter at huden blir verre før den blir bedre, "driver ut urenhetene" kan du si. Bruk produktet i en måned før du "dømmer". Ellers har jeg ingen erfaring med produktet personlig da.
Gjest Dermalogica Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Har brukt produktet i 6 uker. Blir bare verre :-(
Gjest Cuddly Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Hvor har du kjøpt cleanseren? Ta kontakt med en salong som fører Dermalogica, og hør hva de har å si om problemet... de burde jo vite!
Gjest Dermalogica Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Kjøpte den på hudpleie salong. Skal dit på fredag,da skal jeg spørre om råd. Kanskje jeg må bytte til en annen cleanser?
Pusekatt Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 Jeg bruker Dermal Clay Cleanser, og er kjempefornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå