Gå til innhold

Detaljer til brudgommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle brudene har så mange detaljer, til og med noen symbolske (smykker fått av brudgommen, lånte ting fra avdød mormor osv), men hva med brudgommene deres? Blir det noen symbolske og/eller romantiske detaljer hos dem?

... en brudgom jeg kjenner har bestilt seg boxershorts med bilde av bruden på, nemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min helt skal ha på seg et tro, håp og kjærlighetssmykke i gull. Det fikk han av sin farfar kort tid før han døde. Han rakk å få vite at vi skulle gifte oss, og sa at da ble jeg jo enda mer "jenta hans" enn jeg allerede hadde blitt.

Og så skal han ha en gammel gullklokke(sånn som de har i vestelomma), som han arvet etter sin andre bestefar, som døde for to år siden. Den bestemte han at det eldste barnebarnet som ble en gutt skulle arve, lenge før barna hans ble voksne og ingen visste hvem som ville få barn først.

Veldig koselig å innlemme dem som ikke kan være med på den måten, føler de følger oss på dagen da.

Skrevet

Min kjære skal ha et lommeur som har vært hans oldefars, bestefars og hans fars. Alle har fått det til sin bryllupsdag.

Ellers er det ikke noe slikt fra meg.... Kanskje jeg kan pønske ut et eller annet koselig! :)

Skrevet

I går var jeg innom H&M, der har de svarte herresokker med røde hjerter oppe på ankelen. Synes det hadde vært litt søtt på brudgommen jeg, da.... ;)

Skrevet
I går var jeg innom H&M, der har de svarte herresokker med røde hjerter oppe på ankelen. Synes det hadde vært litt søtt på brudgommen jeg, da.... ;)

Kul ide, men hvor stilig er det egentlig når han sitter i finstasen og det stikker noen cheesy hjerter fram under buksene? Høres bedre ut med boxere da. :)

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...