Gå til innhold

Skaut over håret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ofte med skaut over håret. Jeg har fått hørt at jeg er altfor gammeldags som går med skaut over håret. Jeg synest ikke det er noe gammeldags og gå sånn kledd. Hva synest dere?

Anonymous poster hash: c1271...dd9

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du bare skal få holde på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk mye med det før, synes det er fint :) Nå blir det mest om jeg er ute i skogen eller dersom det av andre grunner er praktisk å både få håret vekk fra ansiktet og dekke til hodet, fra feks solen.

Folk vil alltid ha en mening uansett, er det ikke det ene, er det det andre. Hvis du liker det og føler deg fin med det, synes jeg du skal gå med det :)

Gjest C4r1n3
Skrevet

Det er vel kanskje litt gammeldags/kjerringaktig - man ser ikke så veldig mange som går sånn nå til dags, men før i tiden... Men du skal ikke bry deg om hva andre mener, for noen vil alltid ha en annen mening enn din og hvorfor bry seg om det om det gjelder noe man liker selv (så lenge det ikke er snakk om noe som går utover andre)?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det når jeg sykler eller kjører moped. Under hjelmen altså. Og hvis jeg ikke har med en hatt og det blir varmt, eller jeg skal være aktiv så jeg slipper hår i ansiktet. Veldig nyttig og pent.

Anonymous poster hash: 5496a...61d

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier ofte å bruke skaut på festival, og når jeg jobber utendørs. Synes ikke det er så gammeldags jeg. Det er jo praktisk.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg går ofte med skaut over håret. Jeg har fått hørt at jeg er altfor gammeldags som går med skaut over håret. Jeg synest ikke det er noe gammeldags og gå sånn kledd. Hva synest dere?

Anonymous poster hash: c1271...dd9

Det spørs på måten du knytter det på.

Skrevet

Det var da kjempetrendy en periode på nittitallet, i hvert fall.

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Ok, jeg trodde Skaut over håret i dette tilfellet betydde skøyt over håret, som at noen hadde skutt over hode på noen jeg. :blush:

Skrevet

Jeg synes ikke det er pent, og har ikke sett en sjel som kler det. Praktisk er det nok ja, men ikke pent.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Kommer an på hvordan du knyter det. Om du gjør det på samme måte som Anne Cath. Westlys "Mormor", vil jeg si nei.

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det kommer litt an på hvordan du knyter det + om det matcher resten av antrekket ditt. Stort sett vil jeg si at det er gammeldags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...