blakkeline Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Heia Noen som har prøvd å bestille fra disse: http://www.bayliynorway.com eller andre billige aktører? som disse: http://www.jjshouse.Com De har jo veldig mange flotte kjoler til en veldig billig penge! du får kjole for mellom 1000,- og 3000,- m tilbehør! Synes kjole til 8-15.000 er mye!
blakkeline Skrevet 1. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2013 Det har ikke vært problemer med betaling og levering? man skal jo betale på forhånd...!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Jeg ville heller gått for weddingdressfantasy.com. Nettside til ekte brudesalong utenfor New York. Her kan du også få kjoler til under 5000, og de er av langt bedre kvalitet og håndverk. Anonymous poster hash: 4b3a1...c7e 1
Gjest Kiara! Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Søsteren min hadde en jjhouse kjole som hennes forloverkjole. Den er ikke pent sydd. Masse løse tråder både her og der, skjeve sømmer og halvveis påsydde paljetter. Kusinen min sin Nelly kjole var mye penere sydd en den. Så har du den samme kusinen som bestilte ballkjolen sin derfra som er kjempefin og søt! Med innesydd bh og jeg vet ikke hva. Konklusjonen er vel den samme at du ikke vet hva du får før den er der. Men at søsteren min sin er verdt de 1200,- + toll synes jeg den ikke er. Noe annet med brudekjoler kanskje selv om det er samme greia. Ingen problemer med verken betaling eller levering selv om vi var lovlig sent ute, 3,5uke før bryllupet... 1
tinanana Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Jeg har ikke brukt de sidene, men har kjøpt kjole på Ebay. Var utrolig heldig og fikk en kjole til 900 som er helt perfekt. Vet om andre som har fått direkte stygge kjoler fra Ebay, og andre nettsider. Så man tar en sjanse, og det er ingen garanti for at det du får er bra dessverre. Jeg synes det er verdt å ta sjansen, så kan man heller kjøpe kjole i salong om det ikke blir bra.
CathFoto Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Jeg har sett en nydelig selskapskjole fra jjhouse og en hel haug stygge brudekjoler i billig stoff som er dårlig sydd.
Petrus Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Her i huset har vi kjøpt en selskapskjole fra jjhouse. Kjolen er grei nok, men med mva, toll og fortolling i tillegg ble det ikke billig nei 1
Amens Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Jeg kjøpte brudekjolen min fra weddingdressfantasy.com. De har en stor katalog med litt... utradisjonelle kjoler, men noen meget vakre og. Og de gjøre endringer om ønskelig så min kjole ble helt unik^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå