Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skrållan - ikke innlogget
Skrevet

Synes jeg leter meg i hjel, men finner altså ikke noen kuule lyse jeans som sitter bra. Noen som har tips til meg? Bruker str 42 eller 44 i bukser (avhengig om det er litt stretch i stoffet eller ei) Tommestr er det lenge siden jeg har kjøpt, så det vet jeg faktisk ikke? Har ikke midje, ikke hofter eller no særlig rumpe heller :cry: Ønsker meg jeans som er litt lavere i livet, helst litt bootcut - bukser som både kan være småkuule jobbeklær i tillegg til å stæsjes opp til en tur på byen....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei du!

Levis 529 er en god modell - med en liten anelse stretch...Litt lavere på livet - og bootcut.. Pris ca 800

Regner med at du må ha en 33 tommer... alt ettersom kroppsfasongen er liksom...

Ellers så har Henry Choice noen gode stretch jeans som heter Donna... De er ganske store i str. De har i allefall disse på Voice of Europe vet jeg... Pris ca 500,-

Nettopp kommet inn en i helt lys blå - kjempefin farge..

Håper mine råd hjelper deg litt...

Lykke til

Skrevet

Hm... de har masse bukser på jc og carlings...vet at jc også har større størrelser der, men aner ikke hvor høyt opp de går... ikke la deg skremme av de minste str på toppen av bunken ;)

Hvis du bor i oslo (?) så anbefaler jeg deg å reise til oslo city, på jc der, der har de MASSE utvalg.. og det er spesielt en person der som er svært behjelpelig (hun holdt på med meg en time eller to.. :roll:), hun har kort og svart hår og kler seg alltid kult! (du ser det med en gang).

Jeg kjøpte forresten en lys bukse fra Lee (som ser bittelitt "slitt" ut), og den er like fin ennå! Felton modellen...

Lykke til! =)

Skrevet

jeg har en kjempefin lys en med litt stretch.. lommene løfter rompa til og med.. jeg kjøpte den på vero moda, og de har iallefall str 42.. jeg liker ikke lee, den jeg har ser jeg ut som en mann i, får en skikkelig rar figur..

Gjest Cuddly
Skrevet

Det er laaangt ifra alle som kler Lee!

Men mange flere som tror de gjør det, enn som faktisk gjør det...

Skrevet
Det er laaangt ifra alle som kler Lee!

Men mange flere som tror de gjør det, enn som faktisk gjør det...

Sa bare hva jeg hadde kjøpt, siden Lee har mange lyse bukser =)

Gjest Cuddly
Skrevet

Sa bare hva jeg hadde kjøpt, siden Lee har mange lyse bukser =)

Helt greit - bare litt Lee-frustrasjon som måtte ut :wink:

Skrevet

Lindex har en kul jeans nå, lys, stretch og sitter utrolig godt og ser lekker ut også. Den har bootcut med spiltt over anklene. Ikke noe fancy merke, men overhode ikke kjerring.

Skrevet

Mye fint på Lindex, h&m, Cubus osv, som ikke er så dyrt! Pleier å kjøpe undertøy på lindex jeg, hehe =) Synes de har mange kule topper der også. Men man betaler jo for det man får, for å si det sånn! (i de fleste tilfeller ihvertfall, har ihvertfall selv erfaring med dette)... :)

Synes du skal ta deg en tur på Lindex jeg, som Tusenfryd anbefaler!

Gjest Anonymous
Skrevet

enig med gjesten over som anbefalte 529 levi's. Min favoritt. Damen i butikken anbefalte den, og den satt som et skudd.

Skrevet

Har Ingenting vondt å si som LEE..de sitter perfekt....vet ikke hvilke "manlige"modeller du har vært borti..men de fleste lee modellene blir svært feminene hvis du har fine former..

• 3 uker senere...
Gjest Skrållan - ikke innlogget
Skrevet

Litt oppdatering på jeans-fronten!

Fant to stk kjempekuule jeans som er helt perfekt i forhold til hva jeg ønsket meg.

- En stk på Vero Moda, kr 399,- (den modellen med litt sånn jeans-belte på???)(Synes faktisk VM-bukser passer utrolig godt til min fasong og størrelse, merkelig egentlig når toppene derfra ser hel j.. ut på meg!)

- En stk på Lindex (hadde faktisk ikke trodd jeg skulle finne der, buksene derfra pleier ikke sitte så godt på meg). En modell som het Lisa, lavt liv, bootcut, tight fit med litt stretch. kr 349,-

Veeeeeldig fornøyd nå! (og så var det de gull og fjas og glitter sandalene jeg ønsker meg sååååå som hadde passet perfekt til da..... :sjenert: )

Gjest Ethereal
Skrevet

Enda et innlegg i Lee-frustrasjon-klubben! Felton er pyton for den som er tynn og har muskler; Leola som alle digger, ditto. Og dessuten utvider de seg i bruk, til og med ganske mye, så på meg som 26" av og til er litt for stort for, kan man se hele veien ned etter to timers bruk :oops: :evil: og den buksa er ikke ment for belte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...