AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jëg skal møte ei venninne for shopping i ettermiddag, og planlegger å gjøre en skikkelig jobb når det gjelder å oppgradere undertøyet mitt. Er dessuten på vei inn i et forhold, og mye av det jeg har i skuffa nå tåler ikke måneskinn. Må også kjøpe inn en del strømper da jeg liker å bruke skjørt og kjoler på jobb. Har tidligere ikke vært så opptatt av dette med undertøy, men etter å ha kikket litt på nett har jeg fått lyst til å søke "godfølelsen" mange mener det gir. Eller er dette en myte? Hva slags undertøy gir slik godfølelse evt? Blonder? Anonymous poster hash: 57e5d...6c1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Jeg føler meg faktisk best i bomullstruser eller blondehipstere, sikkert fordi jeg synes mye av det «fine» undertøyet både gnager og gir meg underlivsproblemer. Og jeg har ikke akkurat råd til å kun kjøpe silketruser heller Om ikke denne typen er undertøysfetisjist bryr han seg neppe så mye. Anonymous poster hash: d90f7...c29
FantasDick Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg føler meg mye finere, mer sexy og empowered av å ha pent, matchende undertøy som også sitter godt, så dette er noe jeg forsøker å få til hver dag. Du får nesten bare teste litt for å se hva som gir deg god-følelsen, men for meg er det viktig at fargen er pen, stoffene kjennes gode, at undertøyet sitter godt, at det er noen detaljer jeg liker (takler ikke helt glatte/plaine undertøyssett) og at kroppen min ser bra ut i det. For eksempel bruker jeg en del stringtruser, men de være lavt skåret ellers ser ikke rumpa mi ut.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Oh yes! Jeg får en helt egen attitude om jeg føler meg vel fra innerst, og bruker alt for mye penger på undertøy, særlig når jeg er i storbyer utenlands. Holder en del presentasjoner, og har et sett fra VS som jeg nesten alltid har på under, med strømpeholder og det hele. Selv om ingen kan se det, vokser selvfølelsen noen hakk! Kos deg på shopping!! Anonymous poster hash: 8029a...eae 1
Gjest Lille-pus Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Pent undertøy med perfekt passform og lekkert utseende gjør underverker både for holdning og for go'følelsen du nevner, TS. Legg heller noen flere kroner i BH'er med perfekt passform og størrelse enn å prioritere antallet BH'er. Sett gjør seg. 1
Karmosin Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Og husk at hva som er pent undertøy er subjektivt. Jeg synes blonder og polyestersateng er forferdelig å ha mot huden, mens velsittende truser i god bomull og velsittende, glatte BH-er gir en del go'følelse. Ingenting slår ekte silke for real go'følelse! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå