Gå til innhold

Hadde en skremmende opplevelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en skremmende opplevelse i går. Vi var på Kjøpesenter og skulle handle, Brått kom det en ukjent mann bort. Han kunne være i slutten av tenårene. Brått kom han helt inn til oss. Han tok plutselig og strauk min datter over håret. Jeg spurde hvorfor han gjorde det men da bare gikk han vekk. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ble iallfall redd for min datter. Dattera mi er engstelig av seg og. Hvordan hadde dere reagert?

Anonymous poster hash: b240f...244

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke som deg, iallfall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok sett meget skeptisk på han og sagt "unnskjuld meg, hvorfor gjorde du det egentlig?". Eller så hadde jeg sagt "kom" til barnet mitt og gått sporenstreks vekk fra ham.

Anonymous poster hash: 6301f...9aa
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare tatt barnet i hånden og gått videre. Kan jo hende han er litt tilbakestående eller noe. Men jeg må si at jeg syns ikke det er rart jenta er engstelig av seg med en sånn mor, hun plukker opp signalene du sender.

Anonymous poster hash: 9f154...3e8

• Liker 2
Skrevet

Tenker nok at han var litt psykisk utviklngshemmet, ikke uvanelig at noen mangler intimgrense og kanskje impulskontroll. Sansynligvis mente han nok bare å være hyggelig.

En annen mulighet er at han var ruset.

Hvis han var ved sine fulle fem (er jo vanskelig å vite) er det jo en svært merkelig ting å gjøre...

Skjønner godt du ble paff og syntes det var ubehagelig. Tror jeg hadde reagert likt som deg.

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke at folk hadde reagert så rolig? Jeg hadde spurd hva faen han drev på med og sagt at det der ikke var greit!

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bare spørre hvor dette var? Jeg hadde nylig en lignende opplevelse, bare hakket verre.

Anonymous poster hash: a3094...cf9
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bare spørre hvor dette var? Jeg hadde nylig en lignende opplevelse, bare hakket verre.

Fortell!

Anonymous poster hash: bb287...695

AnonymBruker
Skrevet

Fortell!

Det kom en ung mann kom etter meg og strøk meg over håret og plutselig tok han tak i overarmene mine og gnei seg inntil meg på en ekkel måtte. Jeg klarte å rive meg løs og løp avgårde. Hadde blåmerker på arma i flere dager. Dette var tidlig på dagen på et ganske tett befolka sted.

AnonymBruker
Skrevet

Det kom en ung mann kom etter meg og strøk meg over håret og plutselig tok han tak i overarmene mine og gnei seg inntil meg på en ekkel måtte. Jeg klarte å rive meg løs og løp avgårde. Hadde blåmerker på arma i flere dager. Dette var tidlig på dagen på et ganske tett befolka sted.

Herregud så ekkelt!

Skrevet

Hvor gammelt er barnet da? Syns det er veldig rart om det skjedde et større barn, men ikke så rart om dette er en 2-åring f.eks. Sønnen min på 1,5 får mye oppmerksomhet når vi er ute, og det skjer jevnlig at noen stryker ham på håret. Men det kommer jo an på settingen da. Om en person kommer gående målrettet bort fra andre siden av rommet, ser alvorlig ut, stryker og så snur på hælen, er jo det rart. Kanskje en utviklingshemmet person eller en med andre problemer av noe slag. Hadde ikke engstet meg for dette, men kanskje syns det var rart, avhengig av settingen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...