AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Og det vondeste jeg opplever er at folk ikke er i stand til å motta. Det er ikke vondt på mine egne vegne, men det gjør vondt på andres vegne. Tenk at det skal være så vanskelig for folk å motta kjærlighet, når det er det jeg opplever at folk trenger mest? Anonymous poster hash: e14a0...aed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Kanskje du gir når det ikke engang er nødvendig eller forventet? Du forventer da at folk gir tilbake, uten at de har bedt deg om å gi så mye? Isåfall må du selv slutte med å gi så mye av deg selv. Anonymous poster hash: ce759...5ee
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Kanskje du gir når det ikke engang er nødvendig eller forventet? Du forventer da at folk gir tilbake, uten at de har bedt deg om å gi så mye? Isåfall må du selv slutte med å gi så mye av deg selv. Anonymous poster hash: ce759...5ee Må det alltid være nødvendig eller forventet? Nei, jeg trenger ikke at folk gir tilbake. Anonymous poster hash: e14a0...aed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Hvordan vet du at de ikke er i stand til å motta? Kanskje de ikke vel motta, at de ikke trenger all denne kjærligheten? Du høres litt påtrengende ut. Få deg et dyr som du kan øse ut kjærligheten din over. Anonymous poster hash: ca102...ac9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå