Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inn i et forhold med ei superflott dame her for noen uker tilbake. Det har vært intenst og lidenskapelig og det til de grader!! Vi klarer overhodet ikke å ligge unna hverandre når vi er sammen og det blir da veldig lite søvn, uten at jeg skal gå mer i detalj på det punktet :-P.

Dette har ført til at vi har vært slitne og det har oppstått komplikasjoner og konflikter oss imellom. Jeg er veldig konfliktsky og vi risikerer å drepe følelsene mine eller at jeg trekker meg unna hvis det blir for mye tull.

Er det noen av dere som har hatt en lignende start på et forhold som har noen gode råd? Vi har i hovedsak kun mulighet til å være sammen i helgene og jeg har ikke så lyst til å begrense tiden sammen med henne heller.

Anonymous poster hash: 4ff30...d48
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inn i et forhold med ei superflott dame her for noen uker tilbake. Det har vært intenst og lidenskapelig og det til de grader!! Vi klarer overhodet ikke å ligge unna hverandre når vi er sammen og det blir da veldig lite søvn, uten at jeg skal gå mer i detalj på det punktet :-P.

Dette har ført til at vi har vært slitne og det har oppstått komplikasjoner og konflikter oss imellom. Jeg er veldig konfliktsky og vi risikerer å drepe følelsene mine eller at jeg trekker meg unna hvis det blir for mye tull.

Er det noen av dere som har hatt en lignende start på et forhold som har noen gode råd? Vi har i hovedsak kun mulighet til å være sammen i helgene og jeg har ikke så lyst til å begrense tiden sammen med henne heller.

Nystartet forhold?

Blir det for intenst og det skaper konflikter og tull,

så burde jo det bety noe da. Og kanskje det er en grunn for det?

Anonymous poster hash: ba751...59b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det slik med eksen. Vi hadde et av og på forhold i noen år, hvor vi hver eneste gang vi ble sammen igjen hadde det helt supert og var så lidenskaplige at jeg nesten blir kvalm av å tenke på det nå :P

Nyforelska og "rusa" på hverandre gjør det jo vanskelig å holde fingra fra fatet og det sier seg jo selv at over tid vil det tære på, i alle fall om det går utover søvn.

Da alt roet seg havnet vi også i den tralten med krangling, hvor jeg var den som hatet å krangle og alltid kom krypende...til tross for at det kanskje var eksen som var urimelig.

Det store problemet lå nok i at vi kommuniserte svært dårlig og da var det jo dømt til å gå galt.

Det var intenst med min nåværende kjæreste også, men klok av skade lærte jeg at det viktige for å ikke ryke i tottene på hverandre er å snakke sammen, være åpne og ærlige om hvordan vi har det og hva vi føler.
Ikke holde igjen å la ting gnage til de eksploderer.

Det høres veldig enkelt ut at god kommunikasjon kan være så avgjørende, men det er faktisk sant. I tillegg hjelper det jo veldig mye å være trygg og stole på hverandre :)

Anonymous poster hash: 5cbf6...19a
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Snakke sammen om det i lavt tempo, kysse hverandre i høyt tempo.

Endret av Nouv
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det slik med eksen. Vi hadde et av og på forhold i noen år, hvor vi hver eneste gang vi ble sammen igjen hadde det helt supert og var så lidenskaplige at jeg nesten blir kvalm av å tenke på det nå :P

Nyforelska og "rusa" på hverandre gjør det jo vanskelig å holde fingra fra fatet og det sier seg jo selv at over tid vil det tære på, i alle fall om det går utover søvn.

Da alt roet seg havnet vi også i den tralten med krangling, hvor jeg var den som hatet å krangle og alltid kom krypende...til tross for at det kanskje var eksen som var urimelig.

Det store problemet lå nok i at vi kommuniserte svært dårlig og da var det jo dømt til å gå galt.

Det var intenst med min nåværende kjæreste også, men klok av skade lærte jeg at det viktige for å ikke ryke i tottene på hverandre er å snakke sammen, være åpne og ærlige om hvordan vi har det og hva vi føler.

Ikke holde igjen å la ting gnage til de eksploderer.

Det høres veldig enkelt ut at god kommunikasjon kan være så avgjørende, men det er faktisk sant. I tillegg hjelper det jo veldig mye å være trygg og stole på hverandre :)

Anonymous poster hash: 5cbf6...19a

Word! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke du startet veldig mange tråder om dette siste uken(e)?

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at vi skal ta en prat sammen igjen. For jeg vil ha henne!! :-)

Har ikke du startet veldig mange tråder om dette siste uken(e)?

Nei.. Tror jeg hadde mitt første innlegg om henne for 2 dager siden.

Om jeg så skreiv om henne hver dag her, hadde det hatt noen betydning?

Det er nok sikkert flere som er tullete av forelskelse om dagen enn meg ;-).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at vi skal ta en prat sammen igjen. For jeg vil ha henne!! :-)

Nei.. Tror jeg hadde mitt første innlegg om henne for 2 dager siden.

Om jeg så skreiv om henne hver dag her, hadde det hatt noen betydning?

Det er nok sikkert flere som er tullete av forelskelse om dagen enn meg ;-).

Forstår du enkelt og greit ikke når du har dritte på draget og ikke har flere sjanser?

Det er forståelig at du vil ha henne, men det virker som om henne er langt for bra for deg dessverre.

I tillegg til at henne ikke vil ha deg og, men det virker som om du ikke forstår det heller?

Kanskje vanskelig å godta, men du har jo ikke noe valg heller i grunn, og med mindre du begynner å gjøre deg vant til tanken så vil nok "sjokket" gjøre deg mer trist og lei. Og hun har nok fortalt deg dette 100 ganger minst nå, men dårlig kommunikasjon har jo også vært et gjengående tema om du ikke har lagt merke til det. Og løgner og mye piss og har vel påvirket det i en stor grad også, vil jeg tro.

Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår du enkelt og greit ikke når du har dritte på draget og ikke har flere sjanser?

Det er forståelig at du vil ha henne, men det virker som om henne er langt for bra for deg dessverre.

I tillegg til at henne ikke vil ha deg og, men det virker som om du ikke forstår det heller?

Kanskje vanskelig å godta, men du har jo ikke noe valg heller i grunn, og med mindre du begynner å gjøre deg vant til tanken så vil nok "sjokket" gjøre deg mer trist og lei. Og hun har nok fortalt deg dette 100 ganger minst nå, men dårlig kommunikasjon har jo også vært et gjengående tema om du ikke har lagt merke til det. Og løgner og mye piss og har vel påvirket det i en stor grad også, vil jeg tro.

Lykke til.

Stakkars deg. Jeg synes det er trist at du har blitt sviktet og at det du hadde skar seg.

Håper du finner roen og kjærligheten igjen om du ikke alt har gjort det. Jeg håper uansett at du for din egen del tar tak i de negative følelsene du sliter med her. Min situasjon er nok ikke den samme som din.

Takk for lykkeønskninger uansett. Hadde ikke jeg blitt møtt med kjærlighet etter disse komplikasjonene vi har hatt og hadde ikke jeg møtt henne med kjærlighet på samme vis, så hadde nok saken vært en annen. Jeg er ikke redd for å bli såret eller skuffet. Skulle det skje, så vet jeg at jeg har gjort mitt beste og at jeg er i stand til å finne kjærlighet igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg. Jeg synes det er trist at du har blitt sviktet og at det du hadde skar seg.Håper du finner roen og kjærligheten igjen om du ikke alt har gjort det. Jeg håper uansett at du for din egen del tar tak i de negative følelsene du sliter med her. Min situasjon er nok ikke den samme som din. Takk for lykkeønskninger uansett. Hadde ikke jeg blitt møtt med kjærlighet etter disse komplikasjonene vi har hatt og hadde ikke jeg møtt henne med kjærlighet på samme vis, så hadde nok saken vært en annen. Jeg er ikke redd for å bli såret eller skuffet. Skulle det skje, så vet jeg at jeg har gjort mitt beste og at jeg er i stand til å finne kjærlighet igjen. Anonymous poster hash: 4ff30...d48

Kan slappe helt av. Det er ikke meg det er synd på..

Ikke er det jeg som har blitt psykisk mishandlet over en lang periode heller, så sympati fra deg trenger jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Kan slappe helt av. Det er ikke meg det er synd på..

Ikke er det jeg som har blitt psykisk mishandlet over en lang periode heller, så sympati fra deg trenger jeg ikke.

Det tror jeg ikke noe på. Alle trenger kjærlighet for å blomstre.

Mulig jeg tar feil her, men:

Du vet at du ikke kan være den som veier opp for det vonde andre har opplevd?

Du kan støtte folk igjennom en vanskelig prosess, men ikke være den som hjelper de ut av den. Den jobben må de ta selv.

Uansett om jeg tar feil eller har rett, så synes jeg du fortjener en klem.

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke noe på. Alle trenger kjærlighet for å blomstre. Mulig jeg tar feil her, men:Du vet at du ikke kan være den som veier opp for det vonde andre har opplevd?Du kan støtte folk igjennom en vanskelig prosess, men ikke være den som hjelper de ut av den. Den jobben må de ta selv. Uansett om jeg tar feil eller har rett, så synes jeg du fortjener en klem. Anonymous poster hash: 4ff30...d48

Å blomstre burde man klare på egenhånd også. Hvis ikke er det vanskelig å la noen kjærlighet mellom to stk blomstre.

Også er det avgjørende hvem man får noe kjærlighet fra, om du ikke allerede har lagt merke til det.

Skrevet

Hva er det Anonymbruker snakker om? :omg: Kjenner dere hverandre?

Hva krangler dere om så tidlig?

• Liker 3
Skrevet

Det viktigste er at dere snakker sammen selv om tiden dere har sammen er intens. Man blir jo litt smågal når man er forelsket, ting går i hundre og man lar seg rive med. Da er det lett å overse evt forskjeller i personligheter, væremåter m.m og evt varsels lamper. Da bør man roe ned litt og snakke med hverandre om hvordan man ser på "forholdet", hva som er viktig for en og hva begge vil gjøre videre.

AnonymBruker
Skrevet

Å blomstre burde man klare på egenhånd også. Hvis ikke er det vanskelig å la noen kjærlighet mellom to stk blomstre.

Også er det avgjørende hvem man får noe kjærlighet fra, om du ikke allerede har lagt merke til det.

Ja.. Men hvis man ikke har de rette forutsetningene i livet til å blomstre, så blir det vanskelig.

Da bør man skaffe seg de forutsetningene.

Grunnen til at jeg kan si dette er fordi jeg har gått veien selv. Men jeg skal ikke pålegge deg noen fasit i forhold til hvem vei du bør gå. Den må du finne selv ;-).

Hva er det Anonymbruker snakker om? :omg: Kjenner dere hverandre?

Hva krangler dere om så tidlig?

Morsomt. Ingen som kjenner noen som helst her ;-).

Hva vi kranglet om er ikke viktig. Det er bare litt stolthet som har stått i veien for nødvendige tilpasninger. Så fort hun forstod meg, så gikk det fint og så fort jeg fortstod henne, så ordnet det seg. Det er kun snakk om kommunikasjon :-).

AnonymBruker
Skrevet

Ja.. Men hvis man ikke har de rette forutsetningene i livet til å blomstre, så blir det vanskelig.Da bør man skaffe seg de forutsetningene. Grunnen til at jeg kan si dette er fordi jeg har gått veien selv. Men jeg skal ikke pålegge deg noen fasit i forhold til hvem vei du bør gå. Den må du finne selv ;-). Anonymous poster hash: 4ff30...d48

Du må gjerne prøve deg på hersketeknikker på meg og, for det viser jo bare hvor ille det egentlig er i utgangspunktet. Og du viser bare ditt sanne jeg gang på gang, ettersom hvor jo mer desperat du blir.

Jeg trenger jo knapt å gjøre noe, jeg bare planter et frø og resten klarer du helt på egenhånd.

AnonymBruker
Skrevet

Du må gjerne prøve deg på hersketeknikker på meg og, for det viser jo bare hvor ille det egentlig er i utgangspunktet. Og du viser bare ditt sanne jeg gang på gang, ettersom hvor jo mer desperat du blir.

Jeg trenger jo knapt å gjøre noe, jeg bare planter et frø og resten klarer du helt på egenhånd.

Det er min feil som involverer meg på ditt private område.

Hensikten var god og det har ikke vært meningen å få deg til å føle deg tråkket på.

Beklager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...