Gå til innhold

Innrede kjøkkenskuffer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omtrent bare skuffer i kjøkkenet mitt, og synes dette er uvant da jeg alltid gar hatt en del skap i tillegg. Hvordan innreder jeg disse mest mulig praktisk? Hvordan har du innredet dine, og hva har du i dem? Har du supplert med bokser/esker/kurver for å lage system?

Anonymous poster hash: 78661...1a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omtrent bare skuffer i kjøkkenet mitt, og synes dette er uvant da jeg alltid gar hatt en del skap i tillegg. Hvordan innreder jeg disse mest mulig praktisk? Hvordan har du innredet dine, og hva har du i dem? Har du supplert med bokser/esker/kurver for å lage system?

Jeg har alt av tørrvare i Ikea sine glass med gjennomsiktig lokk. Kan se hva som er i og de kommer i maange ulike størrelser. Mel, pasta, nøtter, etc. (Og jeg slipper få biller i skapet!)

Ellers kan du kjøpe ulike innsatser, feks for panner og lokk, eller skuffeinndelere for å gjøre det mer praktisk.

Stativ for tallerkner finnes også for skuffer. Kontakt de som har levert kjøkkenet så får du ideer i fleng!

Det er kjempepraktisk, for ingenting "forsvinner" innerst i hylla lengre. Så lenge du ikke stabler i høyden så har du alltid oversikt. :danse:

Anonymous poster hash: d5b06...4c4

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe smart innredning til kasserollelokk? Disse er for store til å ha på høykant...

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe smart innredning til kasserollelokk? Disse er for store til å ha på høykant...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...