AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har tenkt litt i det siste på om jeg skal lage meg bruker på Sukker, men jeg er en gutt på 22 år som studerer, jeg skal begynne på siste året på bacheloren min nå og bor for tiden hjemme. Jeg har tenkt til å søke meg inn på master og flytte ut til neste år. Jeg er ikke spesielt kjekk og kan se for meg at jeg kanskje kommer til å bli litt borte i mengden der. Jeg har fått høre av flere at jeg har en fin personlighet og jeg vet at jeg har selvinnsikt, er sjenert, har empati og jeg føler at jeg kunne vært en bra kjæreste. Men jeg føler sånn at utseende og det faktum at jeg bor hjemme drar så ned. Har jeg rett? Anonymous poster hash: b0af6...82b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Det er som om du leter etter småting som skal være avgjørende. Derimot handler de aldri om noe vedrørende PERSONLIGHETEN din. Bare det at du prøver å skylde på alt annet i stedet, forteller og mye om PERSONLIGHETEN. Anonymous poster hash: 67124...aca
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Utseendet trenger faktisk ikke å ha noe å si. Jeg har akkurat deaktivert min bruker fordi jeg fant med type gjennom der, og jeg går ikke etter de typiske "hunksa" som er der månede etter månede, for da er det som oftest noe som er galt med dem eller så er dem høy på seg selv. Da jeg traff typen min første gang ble jeg svært positivt overrasket fordi han var skikkelig kjekk i virkeligheten og på profilbildet var han helt OK. Men det er mange raringer der inne, så jeg må si jeg virkelig ikke skal tilbake til sukker.no om jeg blir singel igjen Anonymous poster hash: c2712...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå