AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Han er 28. Jeg er 22. Han jobber på universitetet i Oslo. Jeg jobber i en matvarebutikk. Han er fra øverste hylle. Jeg er fra midterste og ned. Vi begge er forlovet. Men på hver vår kant. Jeg tenker på han, bare når han har skrevet til meg på en melding. Tenker han på meg..? Jeg savner han, bare når han har skrevet meg en melding. Hvorfor er det sånn da. Hvorfor er jeg så ulykkelig i mitt forhold så fort han kommer inn i bildet. Han virker så lykkelig. Så fordømt lykkelig. Men han skriver til meg, snuskete meldinger, og meldinger som føles som om han kanskje liker meg. Meldinger der han vil bo med meg, men de meldingene er glemt noen uker senere. Jeg vet ikke hvorfor. Men av og til skulle jeg ønske at han likte meg. Men det gjør han jo ikke. Han er 28 år gammel mann, så hvorfor..? hvorfor gjør han sånt..? Han vil møtes, men samtidig ikke. Jeg vil møte han, men samtidig ikke. Jeg er så lykkelig, men samtidig så ulykkelig. Hva er det som skjer.. Anonymous poster hash: ad771...519
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Midterste hylle du liksom. Hadde du bare ikke blitt psyket ned så sinnsykt, hadde du kanskje innsett at det bare er du som er fra øverste hylle her. Og at andre såvidt klarer å rekke opp, men er vel akkurat høy nok. Også har man dem i grøftekanten, fra nederste hylle, som strever hardt for ikke la deg se din egenverdi. Som aldri tør å blåse opp egoet og selvtilliten din, i frykt for å bli stående alene i elendigheten. Kanskje og livredd for at det da er muligheter for at du selv forstår at du fortjener / trenger sårt noe så sinnsykt mye bedre. Faenskap avler faenskap, og bitterhet / usikkerhet elsker selskap. Står sterkere sammen, ikke sant? Nei. Ikke nødvendigvis. Ikke når en blir flytebøyen til en, som ville ha sunket som en stein på egenhånd. Og det er tungt å bære på sånne mennesker. Og det skal ikke være nødvendig på noen måter. Utover det, så kan dere vel bare treffes da om dere ønsker, eller ikke, siden dere ønsker begge deler samtidig. Anonymous poster hash: 8462a...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Fordi du ikke er bra nok. Han synes du virker teit. for det gjør du Anonymous poster hash: 98332...fd3 1
Gjest Awzm me Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Slutt å være et offer, og fokuser på din forlovede. Virker som du liker å bli lekt med
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Han liker leken. Oppmerksomheten. Kanskje han kjeder seg i sitt nåværende forhold. Trenger litt spenning. Og du som allerede er i forhold er perfekt til det. Da blir det på en måte en ekstra distanse på det også. Konsentrer deg om det du har. Gresset er ikke grønnere på andre siden av gjerdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå