Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

poster dette som anonym av den enkle grunn at jeg ikke vil bli gjenkjent.

jeg er litt interessert i en mann på 41, jeg er 22.

han virker interessert i meg også å vi har mange fine samtaler sammen, han gir meg masse komplimenter og ber meg med på fisketurer osv (jeg har ikke hatt anledning enda pga jobben)

hva syns folk her om det?

jeg er mest redd for hva familien sier. de kommer garantert til å prøve å snakke meg ut av det, men hva med det JEG vil da?

det er jo 1000 tråder her om det, men jeg føler at det blir mer personlig om jeg selv spør.

er det noen her som har blåst i alderen og som er i et lykkelig forhold???

jeg er klar over at når jeg er 50 så er han nærmere 70, men er jo ingenting som sier at vi skal være sammen resten av livet vel? :s

Anonymous poster hash: fa91b...61c
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du liker fyren, så er det bare og finne på noe, og se hvor det går. Alder spiller inngen rolle.

Gjest Galactica
Skrevet

Alder er bare et tall. Kjemi betyr mye mer.

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Hvofor tror du familien kommer til å forsøke å snakke deg vekk fra det? Ja de kommer til å tenke sitt, men det er jo ganske frekt å gripe inn på den måten når det ikke er snakk om en kjæreste som er farlig.

Edit: Og tror du han er den rette for deg? Tenkte siden du bare nevner ting som fine samtaler.

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet

TS her :)

takk for enigheten om kjemi! vi kan sitte å snakke sammen en hel kveld (med øl eller ei) om alt mellom himmel og jord!

skjønner ikke hvorfor jeg skal være så feig når det kommer til det der!

Anonymous poster hash: e9107...946
AnonymBruker
Skrevet

summers

ja det sier jeg å! men de er den typen som skal blande seg i alt jeg gjør. jeg er "det sorte fåret" -.-

AnonymBruker
Skrevet

Vel, vær obs på et par ting:

1) Det er en mulighet for at han er mer interessert i alderen din enn i deg. Menn på hans alder som går etter damer på din alder kan fort være det. Han er i akkurat den alderen der det er vanligst.

2) Dere vil antagelig møte på en rekke utfordringer knyttet til hvor dere er i livet. Det kan gjelde alt fra hvordan dere liker å tilbringe fredagskvelden via karriereplaner til tanker om å stifte familie. Det VIL bli gnisninger der, det er helt sikkert.

Men. Så lenge du er bevisst og forberedt på disse tingene, er det forsåvidt helt greie muligheter for at dette kan gå bra. Jeg ser rent moralsk ingenting i veien med det heller. Du er voksen og han er voksen. Ikke rush inn i dette, og tenk deg veldig nøye om (og forsøk alt du kan å ikke være naiv og blendet av at du er betatt, du vet selv at det veldig fort skjer), så tar du det derfra.

Anonymous poster hash: b2797...8cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1: klart jeg har tenkt over det, å det er kanskje litt av det som skremmer meg. men han er en "skikkelig" mann som er godt oppdratt og jeg digger søsknene hans da vi har kontakt ofte. så blir dratt i to retninger egentlig

2: jeg er på det stadiet at det ikke hadde gjort noe å roe ned og stifte familie etter hvert. jeg vil være ung mor og har alltid ønsket det så der er det ikke stress. vi satt jo til og med i dag og snakket om hva som ville skjedd om noe sånt "hadde skjedd" hvis du forstår :) han støtter meg i alle planer jeg har om karriere da dette er et tema hos oss og han har MASSE livserfaring etter mange år i militæret.

tar det så klart rolig, har det ikke travelt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine ble kjent når mamma var 23 og pappa 43, har 3 unger sammen og fortsatt glade sammen :)

Anonymous poster hash: 7c3f7...0db
Gjest Gjestus
Skrevet

1: klart jeg har tenkt over det, å det er kanskje litt av det som skremmer meg. men han er en "skikkelig" mann som er godt oppdratt og jeg digger søsknene hans da vi har kontakt ofte. så blir dratt i to retninger egentlig

2: jeg er på det stadiet at det ikke hadde gjort noe å roe ned og stifte familie etter hvert. jeg vil være ung mor og har alltid ønsket det så der er det ikke stress. vi satt jo til og med i dag og snakket om hva som ville skjedd om noe sånt "hadde skjedd" hvis du forstår :) han støtter meg i alle planer jeg har om karriere da dette er et tema hos oss og han har MASSE livserfaring etter mange år i militæret.

tar det så klart rolig, har det ikke travelt :)

Det er jo det som er problemet: Han er kanskje ferdig med barn?

Skrevet

poster dette som anonym av den enkle grunn at jeg ikke vil bli gjenkjent.

jeg er litt interessert i en mann på 41, jeg er 22.

han virker interessert i meg også å vi har mange fine samtaler sammen, han gir meg masse komplimenter og ber meg med på fisketurer osv (jeg har ikke hatt anledning enda pga jobben)

hva syns folk her om det?

jeg er mest redd for hva familien sier. de kommer garantert til å prøve å snakke meg ut av det, men hva med det JEG vil da?

det er jo 1000 tråder her om det, men jeg føler at det blir mer personlig om jeg selv spør.

er det noen her som har blåst i alderen og som er i et lykkelig forhold???

jeg er klar over at når jeg er 50 så er han nærmere 70, men er jo ingenting som sier at vi skal være sammen resten av livet vel? :s

Anonymous poster hash: fa91b...61c

Synes du er heldig! Vil gjerne ha en eldre mann. Hvordan ble du kjent med en mann så mye eldre? Det er vel kanskje ikke gjennom studier eller felles venner?
Skrevet

Jeg ville syntes detvar rart sånn med det første, men kusinen min har nå barn med en på 40 + og hun er ca 25. alle stusset litt først, men har gått over nå.

Så kjør på, forvent litt skepsis i begynnelsen. Enten så går det eller så år det ikke. Sånn so med alle andre forhold=)

Skrevet

Han er ikke interessert i deg, han vil bare ha en ung fitte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert i deg, han vil bare ha en ung fitte.

Enig!

Anonymous poster hash: e34ca...88f

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo det som er problemet: Han er kanskje ferdig med barn?

nei han ønsker seg barn :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes du er heldig! Vil gjerne ha en eldre mann. Hvordan ble du kjent med en mann så mye eldre? Det er vel kanskje ikke gjennom studier eller felles venner?

felles bekjente :) ble kjent når vi var på den lokale baren, og etter det så har vi blitt gode venner :)

Skrevet

Hva er vitsen med å kaste bort tia på en fyr som er altfor gammel?

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Hva er vitsen med å kaste bort tia på en fyr som er altfor gammel?

for gammel for hva?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

for gammel for hva?

lurer jammen jeg på å.

Skrevet

for gammel for hva?

For gammel for å få noe annet enn bare surr i livet.

Det er faktisk ikke om å gjøre å ha flest mulig løse forbindelser; selv om ikke du og andre klarer å forstå det.

Det eneste TS oppnår med dette er problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...