Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Navnefest-seremonier hos Human-etisk forbund, holdes disse også på søndager eller er det en mer 'lørdagsgreie'? (mulig noe jeg har innbilt meg menmen...)
mari Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 gå inn på www.human.no, der har de oversikt over alle tider for navnefest, tror det stortsett er en lørdags ting, men i Oslo er det mulig de har søndager også..
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #3 Skrevet 21. april 2004 Navnefest-seremonier hos Human-etisk forbund' date=' holdes disse også på søndager eller er det en mer 'lørdagsgreie'? (mulig noe jeg har innbilt meg menmen...)[/quote'] I Oslo er det navnefester på både lørdag og søndag. I de andre fylkene er det hovedsaklig på lørdager.
Dreyer Skrevet 21. april 2004 #4 Skrevet 21. april 2004 Da vi hadde navnefest ifjor vår var det på søndag (de hadde tydeligvis leid kulturhuset her i byen hele helga for på lørdag kjørte de et par sett konfirmasjoner). Men i høst hadde de på en lørdag. Så det varierer vel litt etter lokale forhold?
Smila Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 Her hvor jeg bor er de bare på lørdagene. Greit nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå