AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Tenkte å vaske dynene våre i morgen, men vi har ikke tørketrommel.. Blir de klumpete og fæle, hvis jeg bare vasker de i maskinen, og legger de over tørkestativ (hvert sitt stativ) etterpå? Og må jeg ha tennisballer i maskinen når de vaskes? Maskinen min tar egentlig bare 5 kg tror jeg, så trommelen er vel litt trang.. Har ikke noe å si om maskinen blir ødelagt, da har jeg god grunn til å kjøpe ny! Anonymous poster hash: ed366...658
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Jeg vasket en fiberdyne i maskin forleden dag, uten tennisball, og tørket den flatt på tørkestativ utendørs. Det var sol, 25 grader og god vind, da, så den tørket i løpet av noen timer. Ellers er jeg ikke sikker på om jeg hadde våget å prøve (vi har heller ikke tørketrommel). Anonymous poster hash: b576d...a48
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Det er dundyner som blir forjævlige uten tørketrommel. Stinker råtten and. På campingen jeg jobbet på pleide vi å vaske fiberdyner uten å tromle dem når det var varmt nok i luften. Anonymous poster hash: 67128...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå