Milla_Chanel Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har så lyst til å ta restylane eller juvederm i leppene, da jeg har veldig tynne og smale lepper.. Tingen er bare det at jeg har så sprøyteskrekk! Jeg har både piercing i navlen og tattoveringer, ikke noe problem, har vokst den værste skrekken av meg, men tanken på nåler på MUNNEN min?! Samtidig har jeg veldig lyst på fyldige lepper... Noen som har erfaringer / tips?`Er det SÅÅ vondt? Disse bloggerne er ikke akkurat til å stole på da de får betalt for å snakke positivt..
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Jepp. Har sittet på vorspiel og lurt på om hu ene jenta der hadde blitt stukket av en veps. Det så jævlig ut. Anonymous poster hash: 02bf2...deb
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Ta 0,5 ml Restylane i første omgang, det kan fort bli for mye. Jeg har selv tatt 0,5 ml to ganger, og nå er jeg kjempefornøyd med resultatet. INGEN kunne noen gang ha gjettet at jeg har Restylane i leppene. Det gjør litt vondt der og da, men ikke så vondt at man ikke klarer det. Jeg har selv piercing i navlen, og det gjorde MYE vondere enn å ta Restylane. Prøv, men ta litt og litt. Anonymous poster hash: 41202...c5c
langbein86 Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Du får jo bedøvelse så du kjenner jo nada:)
Milla_Chanel Skrevet 1. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2013 Takk for mange bra svar har hørt om denne bedøvelseskremen, men enkelte sier det fremdeles er vondt og andre skryter fordi de får det sponset og sier at alt bare er fryd og gammen.. Er også litt redd for å bli størrelsesblind, men har både samboer og venner som har lovet å si i fra om det blir for mye en dag Håper jeg får mannet meg opp snart :)
Milla_Chanel Skrevet 1. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2013 IKKE GJØR DET! Hvorfor ikke ?
langbein86 Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Takk for mange bra svar har hørt om denne bedøvelseskremen, men enkelte sier det fremdeles er vondt og andre skryter fordi de får det sponset og sier at alt bare er fryd og gammen.. Er også litt redd for å bli størrelsesblind, men har både samboer og venner som har lovet å si i fra om det blir for mye en dag Håper jeg får mannet meg opp snart :) Det er jo ingen krem, du får ordentlig bedøvelse i tankjøttet, som hos tannlegen. De som ikke kan tilby ordentlig bedøvelse er ikke leger og de må du aldri finne på å gjøre det hos heller.
Djungelvrål Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Hvorfor ikke ? Fordi det ser unaturlig ut med stor overleppe, det er svært få som har det og de som ikke har det og prøver å jukse seg til det ser ut som en kvinnelig beboer av Andeby. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå