Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gått på diane p-piller for kviser?

Skal til legen på mandag, og kommer til å spørre etter det. Isåfall; har det hjulpet på deg?

Anonymous poster hash: 46c7f...4da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

en stund.

Jeg tok det i 3 år. Så kom kvisene igjen og jeg sluttet på diane.

Bivirkningene jeg fikk av diane var pigmentflekker i ansiktet som aldri går bort

og giga-pupper. Irriterende faktisk, for det er ikke pent til min kropp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Diane kan hjelpe viss du har kviser som er hormonelt betinget.
Jeg hadde ikke noe hjelp av å bruke disse pillene.

Anonymous poster hash: 8fec0...e50
Skrevet

Jeg har hatt god hjelp av Diane. Er plaget med kviser på rygg og på hakepartiet.

Skrevet

Det hjalp godt for meg også, men kvisene kom tilbake når jeg sluttet. Ingen varig løsning med andre ord.

Skrevet

Diane hjelper på mine kviser, gruer meg litt til den dagen jeg må slutte på dem.

Skrevet

Det har fungert kjempebra for meg. Prøvde å slutte en gang, men da kom kvisene tilbake, så jeg kommer vel til å gå på Diane så lenge jeg lever...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt god hjelp av Diane. Er plaget med kviser på rygg og på hakepartiet.

Det er akkurat det jeg og har. På rygg og hake. Bra å høre det hjalp!

Anonymous poster hash: 1712a...d24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye kviser i ansiktet helt siden 7.ende klasse, så begynte jeg på diane når jeg gikk i 9.ende mot kviser, de hjelper meg fortsatt idag. Får av og til, men merkes særlig hvis jeg spiser mye godteri og slikt. Fjerner desverre ikke hudhormer på nesa mi og haka.

Anonymous poster hash: c9e04...d12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var til legen for et halvt år siden, og da sa hun at jeg skulle prøve noen kremer først. Det hjalp, men nå som jeg er tom har de komt tilbake. Skal til legen igjen på mandag.. Tror dere hun gir meg Diane da? Jeg er nødt å få det, for det er det eneste jeg har hørt som hjelper en stund. Orker ikke kvisene mer.

Er det noe spesielt jeg kan si? Kanskje at jeg trenger det fordi jeg må ha prevensjonsmiddel uansett?

Anonymous poster hash: 1712a...d24
Skrevet

Diane funket veldig bra på meg, men dessverre mistet jeg all sexlyst på dem så det var ikke noe alternativ å fortsette på dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke mye å bidra med til tråden annet enn at jeg leste tittelen som "diare mot kviser" og sperret opp øynene :fnise:

Jeg bruker et annet merke (mercilon) og det har hjulpet masse mot kviser det også.

Skrevet

Dere som det funket for, hvor lang tid tok det før dere så resultat? Har gått på det i snart to måneder (glemt meg litt, noen få ganger) men det har ikke hjulpet så mye enda..

Skrevet

Jeg merket bedring med en gang. Var nesten helt fin i løpet av en måned.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Ja, det hjelper, men takler ikke å gå på p-piller dessverre.

Humørsvingningene var det verste. Alt ble veldig forsterket så jeg orker ikke gå på det når jeg blir så "gal".

Har gått på det to ganger, og kvisene kommer tilbake så kun en midlertidig løsning for min del.

Skrevet

Dere som det funket for, hvor lang tid tok det før dere så resultat? Har gått på det i snart to måneder (glemt meg litt, noen få ganger) men det har ikke hjulpet så mye enda..

Tok rundt 3 mnd på meg mener jeg å huske.

Skrevet

Diane fungerte fint for meg. Men ikke si at det er fordi du trenger prevensjonsmiddel, Diane er ikke p-piller, det er kvisemiddel som tilfeldigvis har prevensjonsvirkning. Du ville aldri fått Diane uten kviser, men med kun behov for prevensjon.

Skrevet

Jeg brukte mercilon før, men det gikk rett i søppelkassen etter jeg så at det var en av blodpropp verstingene. Dro til legen å spurte etter Diane, men legen ville ikke skrive dette ut til meg, og gav meg heller en resept på Yasmin, som skulle være det samme men svakere (?)
Men har ikke tørt å begynne på de enda, etter jeg leste om mange ekle bivirkninger..
Noen som har erfaring med Yasmin? For urenheter..?

Skrevet

Diane funket veldig bra på meg, men dessverre mistet jeg all sexlyst på dem så det var ikke noe alternativ å fortsette på dem.

Enig, og det var så kjipt i lengden. At man måtte jobbe for å ha lyst. Det var dårlig gjort. Legen sa det på forhånd, men jeg visste ikke at det var så ille.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Jeg kommer meg aldri ut i den p-pille verden. Er 26år og burde ha begynt for lenge siden... Men det høres jo bare helt forferdelig ut :( vil bruke det, men det skremmer meg å lese om det. Bare masse dritt.

Anonymous poster hash: fa197...cd1
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...