Gjest Runforit Skrevet 30. september 2013 #221 Del Skrevet 30. september 2013 Tofuline sjokoladeis. MÅ ha det hver helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 30. september 2013 #222 Del Skrevet 30. september 2013 Tilbake på en frokostblanding periode. Og youplait sine lett youghurter, spesielt den med solbær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 1. oktober 2013 #223 Del Skrevet 1. oktober 2013 Snøfrisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havanaa Skrevet 3. oktober 2013 #224 Del Skrevet 3. oktober 2013 Havregrøt med jordbærsyltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. oktober 2013 #225 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jordbær milkshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariasama Skrevet 3. oktober 2013 #226 Del Skrevet 3. oktober 2013 Sukkerfri Burn. Den blå. Går minst en boks om dagen.. Ikke helt heldig for tennene kanskje, men den er jo så god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2013 #227 Del Skrevet 3. oktober 2013 Iskaffe med mocca smak. Gjerne (mer enn gjerne!) Starbucks Chocolate Mocha eller Frappuchino med mocha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 3. oktober 2013 #228 Del Skrevet 3. oktober 2013 Russisk yoghurt med honning over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 3. oktober 2013 #229 Del Skrevet 3. oktober 2013 Sukkerfri Burn. Den blå. Går minst en boks om dagen.. Ikke helt heldig for tennene kanskje, men den er jo så god. Hvis du drikker med sugerør som du har innafor tennene så blir de ikke Burn i like stor grad. Har jeg hørt. Vet ikke om det har noen hensikt, men det skader neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 3. oktober 2013 #230 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vaniljekesam sammen med en blanding av lhavrefras og go'dag frukt, nam nam! Ellers går jeg rundt med en konstant lyst på bounty, merker jeg må unne meg litt til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariasama Skrevet 4. oktober 2013 #231 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hvis du drikker med sugerør som du har innafor tennene så blir de ikke Burn i like stor grad. Har jeg hørt. Vet ikke om det har noen hensikt, men det skader neppe. Ja, takk for tips! Problemet er bare at jeg gjerne kjøper disse på skolen og har ikke registrert om de har sugerør i kantinen. Men igjen, dette er jo noe jeg kan ta med hjemmefra. Lurt dette, tror jammen jeg skal begynne med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 4. oktober 2013 #232 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nå har jeg fått helt dilla på røklaks, kokt egg og slik fjellmorr eller hva det heter (slike spekepølser) Så dette er mik frokost/lunch hver dag nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepiken Skrevet 5. oktober 2013 #233 Del Skrevet 5. oktober 2013 Skive med smør og brunost. Gulgrønne eple. Cafe au lait. Gulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 10. oktober 2013 #234 Del Skrevet 10. oktober 2013 skyr med nøtter og musliknekkebrød med ost. elsker ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 11. oktober 2013 #235 Del Skrevet 11. oktober 2013 Tørkede jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 12. oktober 2013 #236 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Jeg har akkurat oppdaget jalapenos smøreos og soho sjokoladen. Hekta! Endret 12. oktober 2013 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 12. oktober 2013 #237 Del Skrevet 12. oktober 2013 Knekkebrød fra Sigdal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #238 Del Skrevet 12. oktober 2013 hekta på yoplaiyoghurt, blåbær og kirsebær <3 det er seriøst det BESTE jeg får for tiden. Spiser to og to begre ut fra en skål med en liiiten skje og koser meg ihel. Også er jeg totalt hekta på den nyeste rosa extratyggisen. MÅ ha i veska hvis ikke får jeg nesten litt angst. ellers: fiskeburger til lunsj Anonymous poster hash: b4de1...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepiken Skrevet 12. oktober 2013 #239 Del Skrevet 12. oktober 2013 Dent oi hot 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 13. oktober 2013 #240 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg er hekta på gresk yoghurt og har det alltid i kjøleskapet. Og så spiser jeg grønnkål så ofte jeg kan, men det er mer fordi det er sunt enn fordi jeg måå ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå