Gå til innhold

hva er du hekta på akkurat nå?

Gjest Vinglepetra

Anbefalte innlegg

Kokain.

Anonymous poster hash: 7be73...6f2

:danse:

(Noen som tenkte det samme som meg, da de så den her tråden... :fnise: )

Fullstendig opphengt i én matvare = ufullstendig kosthold,så kroppen hyler etter det den i øyeblikket er i underskudd på.

Forresten så er ikke Farris Bris særlig sunt. Det er så mye salt i den at nyrene kunne tatt kverken, hvis de ikke var så motstandsdyktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Plommer,epler, rips og solbær. I år har jeg lært meg å sylte og safte, men aller best er det rett fra treet eller busken. I tillegg til å være godt, så er det litt sentimentalt for meg, siden jeg har vokst opp med bugnende bærbusker og frukttrær, og hjemmelagde produkter.

Anonymous poster hash: 71a21...2ed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeypucker!

Ah ja, disse har jeg også oppdaget, de er fantastiske! De har erstattet mitt vanlige lørdagsgodteri, som pleide å være en Drumstick dyppet i Hockeypulver :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Piccolo tomater. Både jeg og samboer elsker dem, og kjøper sikkert 3-5 pakker i uken. Ikke bra for lommeboken, men det er i det minste sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ben&Jerry is, særlig den med brownies biter...

Det var jeg også helt til jeg brakk av en bit av fortannen mens jeg spiste isen. Tannbiten endte i magen.

Anonymous poster hash: 44b85...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAM! Høres deilig ut! Kan du dele oppskrift eller sende på PM?

Den er fra mamma'n til samboer, så jeg får ikke gjort det. har jo ikke møtt hans familie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...