Gjest Vinglepetra Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Hei, jeg blir helt hekta på en matvare eller rett fra en tid til en annen. Akkurat nå er jeg helt hektet på sylteagurker, knasker på det hele tiden, spiser sikkert ett glass i løpet av uka. Tidligere har jeg vært hektet på knekkebrød, mango og Prior påleggsskinke. Så hva er du hektet på?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Rekesalat denne måneden. Anonymous poster hash: 1bd40...161
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Knekkebrød med rødbetsalat og hvitost. Anonymous poster hash: 13245...759
Gjest Vinglepetra Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Aperol spritz og Cherry coke Hva er Aperol spritz? Cherry Coke har jeg aldri smakt på, selges det i Norge nå? Har ikke sett det på nærbutikken her hos meg.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Brennesle, av alle ting... Anonymous poster hash: 06d13...b4e
Pimp Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Hva er Aperol spritz? Cherry Coke har jeg aldri smakt på, selges det i Norge nå? Har ikke sett det på nærbutikken her hos meg. Aperol spritz er en sånn oransje aperitif de drikker i Spania, Italia, osv. Smaker nesten som Campari, bare ikke så bittert. Kan blandes med Prosecco. Helt himmelsk! Cherry Coke har jeg sett et sted på Grunerløkka i Oslo, her i Spania selges det overalt. Kjenner jeg gruer meg til å dra fra Spania
Gjest Vinglepetra Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Aperol spritz er en sånn oransje aperitif de drikker i Spania, Italia, osv. Smaker nesten som Campari, bare ikke så bittert. Kan blandes med Prosecco. Helt himmelsk! Cherry Coke har jeg sett et sted på Grunerløkka i Oslo, her i Spania selges det overalt. Kjenner jeg gruer meg til å dra fra Spania Aha, Aperol Spritz er en drink altså, da vet jeg det. Den virker kjempe god ut i fra din beskrivelse Cherry Coke har jeg sett en del av i utlandet, men ikke i Norge, det var derfor jeg lurte. Skal prøve den neste gang jeg kommer over den.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 Aha, Aperol Spritz er en drink altså, da vet jeg det. Den virker kjempe god ut i fra din beskrivelse Cherry Coke har jeg sett en del av i utlandet, men ikke i Norge, det var derfor jeg lurte. Skal prøve den neste gang jeg kommer over den. Tror jeg har sett cherry coke på deli de luca. For å svare på spørsmålet så er jeg hektet på den blå chipsposen, der chipsen er formet som fisker Smaker litt som saltstenger. Anonymous poster hash: 3fb86...5dc 1
Djungelvrål Skrevet 31. juli 2013 #16 Skrevet 31. juli 2013 Grønn oliven og rett i koppen meksikansk tomatsuppe.
Kusmi Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 (endret) Store og grønne økologiske oliven Rugsprø med Philadelphia ost med sjokoladesmak! Har aldri smakt det før nå, er totalt hekta Endret 1. august 2013 av Kusmi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå