Gå til innhold

hva er du hekta på akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Hei, jeg blir helt hekta på en matvare eller rett fra en tid til en annen. Akkurat nå er jeg helt hektet på sylteagurker, knasker på det hele tiden, spiser sikkert ett glass i løpet av uka. Tidligere har jeg vært hektet på knekkebrød, mango og Prior påleggsskinke.

Så hva er du hektet på? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rekesalat denne måneden.

Anonymous poster hash: 1bd40...161
Skrevet

Tine milkshake...

Skrevet

Soltørka tomater og fetaost!

AnonymBruker
Skrevet

Knekkebrød med rødbetsalat og hvitost.

Anonymous poster hash: 13245...759
Skrevet

Jordbær og gresk yoghurt

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Aperol spritz og Cherry coke

Hva er Aperol spritz? Cherry Coke har jeg aldri smakt på, selges det i Norge nå? Har ikke sett det på nærbutikken her hos meg.

AnonymBruker
Skrevet

Brennesle, av alle ting...

Anonymous poster hash: 06d13...b4e
Skrevet

Bacon surret dadler og oliven :)

• Liker 2
Skrevet

Hva er Aperol spritz? Cherry Coke har jeg aldri smakt på, selges det i Norge nå? Har ikke sett det på nærbutikken her hos meg.

Aperol spritz er en sånn oransje aperitif de drikker i Spania, Italia, osv. Smaker nesten som Campari, bare ikke så bittert. Kan blandes med Prosecco. Helt himmelsk!

Cherry Coke har jeg sett et sted på Grunerløkka i Oslo, her i Spania selges det overalt.

Kjenner jeg gruer meg til å dra fra Spania :(

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Aperol spritz er en sånn oransje aperitif de drikker i Spania, Italia, osv. Smaker nesten som Campari, bare ikke så bittert. Kan blandes med Prosecco. Helt himmelsk!

Cherry Coke har jeg sett et sted på Grunerløkka i Oslo, her i Spania selges det overalt.

Kjenner jeg gruer meg til å dra fra Spania :(

Aha, Aperol Spritz er en drink altså, da vet jeg det. Den virker kjempe god ut i fra din beskrivelse :)

Cherry Coke har jeg sett en del av i utlandet, men ikke i Norge, det var derfor jeg lurte. Skal prøve den neste gang jeg kommer over den.

Skrevet

Kokos yoghurt!! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aha, Aperol Spritz er en drink altså, da vet jeg det. Den virker kjempe god ut i fra din beskrivelse :)

Cherry Coke har jeg sett en del av i utlandet, men ikke i Norge, det var derfor jeg lurte. Skal prøve den neste gang jeg kommer over den.

Tror jeg har sett cherry coke på deli de luca. :) For å svare på spørsmålet så er jeg hektet på den blå chipsposen, der chipsen er formet som fisker :P Smaker litt som saltstenger.

Anonymous poster hash: 3fb86...5dc

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Ostepop og royal mørk sjokoladeis <3

Skrevet

Grønn oliven og rett i koppen meksikansk tomatsuppe.

Skrevet (endret)

Store og grønne økologiske oliven

Rugsprø med Philadelphia ost med sjokoladesmak! Har aldri smakt det før nå, er totalt hekta :nigo:

Endret av Kusmi
Skrevet

Freia dronning sjokoladekjeks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...