AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Babyen min er 5 mnd og vil ikke være borte fra meg eller pappaen sin. Fra han var 2-4 mnd var han borte 2 kvelder og noen timer på dagtid av og til hos besteforeldrene sine, og det gikk kjempegreit. Nå derimot, blir han helt hysterisk hvis han skal være hos besteforeldrene sine litt. Han drikker minimalt med melk, og bare griner og griner. Det er hjerteskjærende og komme til en så hysterisk baby, så det går ikke. Lurer på om det er flere som har eller har hatt babyer som ikke vil være hos noen andre enn foreldrene sine, og om det bedret seg, eller om det tok lang tid, og hva vi eventuelt kan gjøre med det? Kanskje det ikke er noe å gjøre, men hvis dere har noen gode råd å komme med så setter jeg pris på det. Trenger forresten ikke drittslengere på denne tråden. Fordi om man har barn, kan man ha en barnefri kveld en gang i blant med mannen, eller noen timer helt alene av og til, uten å bli stemplet som dårlige foreldre og ditten og datten. Sier det bare fordi jeg vet at mange her inne er glade i å slenge ufine kommentarer. Anonymous poster hash: 1fcf8...6ac
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Tror jeg hadde ansett dette som en periode, og ikke presset han med det. Vær sammen med dem og han til det ser ut til å gå bedre. Anonymous poster hash: 0dd95...b99 1
*Joyce* Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Ingen av våre har vært klare til å være borte fra oss foreldre før de var langt eldre enn 5 mnd. Mer halvannet år, tror jeg.
Silfen Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Herlighet, det er en periode. Vær nå grei med babyen og ikke utsett den for traumer når du ikke må!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 De aller fleste babyer har en periode med separasjonsangst innen 1 års alder.. Denne tiden har de det best hos mamma eller pappa. Aksepter dette og sett babyens behov foran egne i denne perioden. Og ja, det blir bedre. Anonymous poster hash: 456b0...2ae
Alvina Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Jeg ammet og valgte det og da hadde jeg ingen andre valg. Barnefri det første året - hva er egentlig det?
wondergirl Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Tror egentlig ikke det er så mye annet å gjøre enn å vente til det går over, jeg? Låne bort en velbrukt genser som lukter mamma til bestemor??
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Babyen din har nok akkurat begynt å få litt forståelse av at dere er borte, og syns det er skummelt. Det er en fase. La babyen være hjemme, få besøk av besteforeldre så dere opprettholder kontakten, evt la de gå korte trilleturer osv. Vent med overnattinger til den blir tryggere. Det går over. Anonymous poster hash: 33eb0...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå