Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fyr, og vi kom innpå temaet sex. Han er jomfru, mens jeg er ikke. (Vi er i 20 åra)

Da vi snakka om det sa han "Ja, du er liksom som en brukt dorull. Ingen vil jo ha det. Mens jeg er en ny. Du er tøsete, mens jeg er ikke" (Jeg har hatt sex med 4)

Jeg svarte ikke, og han sa "Ååh, ble du sur nå? Jeg bare tulla!"

Sa ikke noe mer, men synes det var dårlig sagt. Hva syns dere?

Anonymous poster hash: 7e84a...33f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teit fyr.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri snakket med han igjen anntaglig.

Anonymous poster hash: 68c7c...ac3
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Er dessverre noen menn som har denne tankegangen (noen brukere her på KG og)

Anonymous poster hash: 08e5f...899
  • Liker 1
Skrevet

Tror neppe han hadde holdt på med deg dersom han så deg som en brukt dorull. Det var nok en fleip, selv om den var usmakelig. Kanskje han prøver å dekke over at han ikke liker at du har mer erfaring - siden han selv er jomfru.

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke blitt noen beta på han, det er garantert sikkert!

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke sagt noe, bare gått til døren og åpnet den for ham.

Endret av Arabella
  • Liker 7
Gjest Moirai
Skrevet

Jaja, skjønner jo hvorfor ingen gidder å ligge med en sånn fyr.

• Liker 29
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg holder på med en fyr, og vi kom innpå temaet sex. Han er jomfru, mens jeg er ikke. (Vi er i 20 åra)

Da vi snakka om det sa han "Ja, du er liksom som en brukt dorull. Ingen vil jo ha det. Mens jeg er en ny. Du er tøsete, mens jeg er ikke" (Jeg har hatt sex med 4)

Jeg svarte ikke, og han sa "Ååh, ble du sur nå? Jeg bare tulla!"

Sa ikke noe mer, men synes det var dårlig sagt. Hva syns dere?

Anonymous poster hash: 7e84a...33f

Hvor lenge har dere vært sammen?

Hvordan er han ellers? Hvor gammel er han?

Hvis dette er ren humor fra hans side, synes jeg humoren der er usmakelig.

Er han muligens usikker pga at han selv er jomru og forsøker å hevde seg ved å snakke negativt om de som ikke er jomfru? Jeg vet ikke

Skrevet

og der fant du ut grunnen til at han er jomfru.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke tatt på fyren om noen så ga med 10 000 kr for det. Æsj, for en motbydelig holdning han har.

Anonymous poster hash: 89948...e28
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. En nydelig innstilling gitt ! :)

Anonymous poster hash: 0f63d...5cc
AnonymBruker
Skrevet

Haha 4 stk er et godt tall, hadde det vært 40 hadde det vært noe annet. Ikke rart at han var jomfru :laugh:

Anonymous poster hash: 1d418...403
  • Liker 1
Skrevet

Håper ikke han lurer på hvorfor han er jomfru. For oss andre er det iallefall klart... Grøss, for en fyr!

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

:overrasket:

Det er du som kjenner ham, så mulig det er et dårlig forsøk på å dekke over usikkerhet o.l, men han har i alle fall en usmakelig humor, og høres svært umoden ut.

Skrevet

Kanskje han liker brukte doruller. Hvor mange doruller brukte han før han traff deg?

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Han er flau og usikker, og reagerer idiotisk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Hvordan er han ellers? Hvor gammel er han?

Hvis dette er ren humor fra hans side, synes jeg humoren der er usmakelig.

Er han muligens usikker pga at han selv er jomru og forsøker å hevde seg ved å snakke negativt om de som ikke er jomfru? Jeg vet ikke

Vi er ikke sammen, og tviler på at vi kommer til å bli det og. Han er vel igrunn en helt normal fyr, har aldri hørt at han har sagt noe sånt før. Han virker som typen som bruker lang tid for å vurdere om det kan bli noe, og holder mye av følelsene inne. Tror han egentlig er ganske usikker. Han har aldri hatt dame.

(Han vet forresten ikke at antallet mitt er 4, fordi han ble lettere stressa når han sa "men er det ikke 2?" og jeg sa "nei, det er 4".. Han: "Jeg vet ikke hva jeg skal tro om deg, Du kødder nå. 4???" Jeg svarte bare "Ok, det er 2..") Føler meg dritt som løy om det, men føler ikke han har noe med det uansett.

- ts

Anonymous poster hash: f540f...3fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg dritt som løy om det, men føler ikke han har noe med det uansett.

- ts

Anonymous poster hash: f540f...3fa

Det har du helt rett i. Det har han ingenting med. Han skulle aldri ha spurt. Det er slik man ikke sier, eller spør. "Du kødder nå". Hvis du hadde sagt at du hadde sittet inne i fengsel for vold og han spurte det, "du kødder nå", men etterpå klemte deg og viste med ord og med nærhet at han ikke dømte deg ville vært en annen sak. At han sier slik om at du har hatt sex før viser jo at han har negative holdninger og tanker om deg. Man skal være aksepterende og forståelsesfulle overfor hverandre. Ikke dømmende slik han tydelig er.

Anonymous poster hash: 9fcd9...cfc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...