Marie H Skrevet 20. april 2004 #1 Del Skrevet 20. april 2004 Finnes det steder på nettet der man kan bestille salongprodukter for håret som feks Wella osv?? ...altså på samme måte som kosmetikk på sider som Strawberrynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #2 Del Skrevet 20. april 2004 www.lookfantastic.com www.hqhair.com www.thehairshop.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie H Skrevet 20. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. april 2004 Erfaringer med at det blir billigere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 20. april 2004 #4 Del Skrevet 20. april 2004 Erfaringer med at det blir billigere?? Søk litt rundt på forumet her, finnes maaange tråder om handling fra f.eks strawberrynet osv...!! Jeg tror erfaringene sammenlagt er at ting blir billigere, blant annet gratis porto osv.. Men har ikke handlet noe selv, men det frister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 20. april 2004 #5 Del Skrevet 20. april 2004 Forresten... noen som vet om jeg kan få tak i PPS serien (fra frisøren) på nettet, for en "billig" penge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 20. april 2004 #6 Del Skrevet 20. april 2004 Erfaringer med at det blir billigere?? Det varierer, men stort sett sparer en på å bestille fra lookfantastic (som er de jeg har bestilt ofte fra). Hvor mye varierer, men jeg har opplevd å få varer ned i halv pris. Nå er imidlertid pundkursen høy, så jeg vil anbefale deg å sammenligne prisene litt med hjemme før du bestiller. F.eks fant jeg ut at jeg faktisk fikk et hodebunnserum fra Kerastase til samme pris hos frisøren, mens jeg sparer på shampo og balsam fra samme merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #7 Del Skrevet 20. april 2004 har bestilt mye fra lookfantastic, har vært utrolig mye billigere enn fra salong hjemme!! Men nå er pundet kjempehøyt i kurs, 13 kroner omtrent, og det er ikke fullt så lønnsomt da.. greit å holde et øye med kursen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå