Gå til innhold

Salong-hårprodukter på nettet?

Marie H

Anbefalte innlegg

Finnes det steder på nettet der man kan bestille salongprodukter for håret som feks Wella osv?? ...altså på samme måte som kosmetikk på sider som Strawberrynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erfaringer med at det blir billigere??

Søk litt rundt på forumet her, finnes maaange tråder om handling fra f.eks strawberrynet osv...!! Jeg tror erfaringene sammenlagt er at ting blir billigere, blant annet gratis porto osv..

Men har ikke handlet noe selv, men det frister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten... noen som vet om jeg kan få tak i PPS serien (fra frisøren) på nettet, for en "billig" penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Erfaringer med at det blir billigere??

Det varierer, men stort sett sparer en på å bestille fra lookfantastic (som er de jeg har bestilt ofte fra). Hvor mye varierer, men jeg har opplevd å få varer ned i halv pris. Nå er imidlertid pundkursen høy, så jeg vil anbefale deg å sammenligne prisene litt med hjemme før du bestiller. F.eks fant jeg ut at jeg faktisk fikk et hodebunnserum fra Kerastase til samme pris hos frisøren, mens jeg sparer på shampo og balsam fra samme merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

har bestilt mye fra lookfantastic, har vært utrolig mye billigere enn fra salong hjemme!!

Men nå er pundet kjempehøyt i kurs, 13 kroner omtrent, og det er ikke fullt så lønnsomt da.. greit å holde et øye med kursen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...