Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest bloggen www.styleconnection.blogg.no siden den ble opprettet. Jeg har dessverre lagt merke til at bloggeren sakte men sikkert har blitt tynnere og tynnere og nå er skinn og ben i mine øyne.. Så skriver hun dette:

DU HAR BLITT SÅ SINNSYKT TYNN! HVA HAR DU GJORT? HAR DU BEGYNT Å TRENE?

Dette er nok et av de spørsmålene som har gått igjen flest ganger etter spørsmålene omkring situasjonen mellom Dennis og meg. Jeg har til og med fått spørsmål om jeg har fått spiseforstyrrelser, og om jeg har gått ned i vekt med vilje, men det kan jeg beroligere dere med at jeg ikke har fått. Om ikke mange ukene kommer dere til å finne ut hvorfor jeg har gått såpass drastisk ned i vekt den siste tiden, for dere har helt rett. Jeg har gått ned i vekt. Ganske mye, faktisk, og for å være helt ærlig synes jeg ikke at det er spesielt fint. Vi kvinner skal ha litt former og litt å ta i, og denne ferien bruker jeg til å feite meg litt opp.

Hva tror dere det betyr???

Anonymous poster hash: 0e2c0...0a9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: e5862...31e
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Altså, vi kan godt ha en vill gjettekonkurranse om hva som har skjedd med denne bloggeren men jeg vil tro det er litt unødvendig. Du får vel tidsnok vite det før eller senere skal vi tro hun rett. Og såååå tynn synes jeg forresten heller ikke at hun var at det trengs en rykte tråd på kg. I mine øyne ser hun overhode ikke skrapa ut så jeg skjønner ærlig talt ikke oppstyret. Jeg sier som tv 2 "se hva som skjer".

Endret av skreppamedleppa
Skrevet

Synes ikke hun ser så forferdelig tynn ut.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du sende link til et bilde hvor du synes hun ser så tynn ut som du beskriver?

Anonymous poster hash: d92bb...92f
Skrevet

Er hun berømt eller noe, siden du lurer? Hvis du kjenner henne, kan du vel bare spørre? Eller vente til hun skriver det selv?

Skrevet

Kan du sende link til et bilde hvor du synes hun ser så tynn ut som du beskriver?

Anonymous poster hash: d92bb...92f

Jeg oppfordrer også ts til å vise oss det bildet med "skinn og bein" for om hun var skinn og bein på de bildene jeg hvilte øynene på er det kanskje ikke så rart at vi blir tykkere og tykkere i dette landet, folk overreagerer med en gang de ser noen tynne fordi de ikke er vandt til det, tåpelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...