Gjest Anonym Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Når jeg har lyst til å gjøre noe med utseendet, og typen min sier "nei, ikke gjør det. Det er ikke noe fint. Du er pen som du er nå" så hører jeg mer på han, enn på meg selv. Fordi jeg tenker at hvis jeg gjør det, vil han ikke syns jeg er attraktiv lenger. Derfor gjør jeg det ikke, selvom jeg har veldig lyst. Som for eks. så har jeg veldig lyst til å klippe skrå lugg (har bare vanlig sideskill nå), men han syns det ikke er fint i det hele tatt. Men JEG vil, og jeg sier til meg selv hele tiden at: Det er min kropp, jeg kan gjøre hva faen jeg vil, og jeg hører ikke på andres meninger. Men jeg klarer ikke å gjøre det pga typen ikke liker det.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg han sagt til han at det er jeg som bestemmer over hva jeg skal gå med og ikke gå med, du må bare lære deg å akseptere det. Men hvis jeg gjør noen forandringer som han ikke liker, vil jeg kanskje ikke føle meg pen lenger. Jeg har også noen briller som jeg syns er fine, men jeg kan absolutt ikke gå med dem når jeg er med han, fordi han syns de er forferdelige. Han er ihvertfall ærlig da, det skal han ha. Kanskje litt for ærlig? Hva skal jeg gjøre med dette? Noen som kjenner seg igjen?
Amarinda Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har alltid hatt kjærester som har sagt at jeg ikke måtte klippe meg osv. Jeg har ikke brydd meg om slike ting, om jeg vil klippe håret mitt, så gjør jeg det. Stå på det du vil du, han må da bare klage, men det er ditt liv 1
Gjest Heartbeat Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Hadde en kjæreste som tatoverte seg hele tiden, selv om jeg sa ifra at han bare ble styggere og styggere. Tilslutt så tente jeg ikke på han lengre 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå