Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymJente
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart ett år. I starten var alt helt fantastisk, men etter noen måneder føltes det som at han forandra seg.. Han fikk kort lunte, ble fort irritert over små ting, jeg begynte rett og slett å bli redd for han.

Han sitter ofte og spiller spill, når jeg har lyst til å sitte sammen med han og se på tv osv.. Når jeg spør om han kan komme bort til meg, sier han "jeg er med deg 24/7, jeg må jo ha litt tid for meg selv også." det er jo forsåvidt sant, men jeg føler at jeg liksom er mer avhengig av han, enn det han er av meg. Og det føles som et dårlig tegn:/

Vi småkrangler mye av ofte små ting, som jeg som oftes gjør "galt" og han kjefter på meg, til jeg begynner å gråte. (jeg er veldig følsom, så jeg gråter ganske ofte), og det er nesten hver gang vi er sammen.. Når jeg søler litt sier han: "skjerp deg a! Herregud!" For å roe han ned sier jeg: "slapp av slapp av, jeg tar det." Og blir litt redd.

Han sier han elsker meg, og at jeg er det beste han har osv, men jeg klarer ikke helt å tro det. På måten han behandler meg på. Jeg må bli tøffere, eller så er det han som er problemet(?).

Når han kjefter/snakker til meg, så blir jeg så taus at jeg ikke klarer å få ut et eneste ord. Vi klarer ikke kommunisere når det skjer. Så sier han "jeg blir like såra som deg når du ikke klarer å si noe til meg i det hele tatt" Det er bare det at jeg klarer ikke, klarer ikke å bli tøff og snakke for meg. Har så lyst til å bare skrike alt ut på han, alt jeg føler. Men jeg skal ta en prat med han om dette.

Burde jeg gjøre det slutt? Når burde man vite å gjøre det slutt? Vi har det kjempefint når det er god stemning. Men er redd for at det blir flere dårlige stunder enn det blir gode etterhvert. Når han blir sur føles det ikke ut som at jeg kjenner han lenger :/

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Kanskje du skal gi han litt space? Alle kan bli irriterte når man ikke får litt fred inni mellom.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Setter du ikke grenser blir du tråkket på

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er redd for han, så burde du gjøre det slutt ja.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet prøvd å satt meg litt i respekt. Kjæresten din har ingen ting med å "kjefte" på deg. Istedenfor å sitte å grine så må du faktisk si ifra. Om situasjonen da eskalerer istedenfor at han tar det til seg og snakker til deg som et likeverdig individ kan du tenke på om dette er et forhold du vil være i.

Jeg synes samtidig at du godt kan gi han litt space. Vær selvstendig og gjør din egen greie imens han gamer. Om han er glad i deg, så vil han komme til deg istedenfor å føle at du kveler ham.

Skrevet

Være redd for kjæresten er ikke noe bra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Være redd for kjæresten er ikke noe bra.

Det burde ringe noen alarmer da, ja.

Anonymous poster hash: 7dcbf...e1e

• Liker 1
Skrevet

Du elsker ikke den du frykter.. Hehe, alt ettersom :)

AnonymBruker
Skrevet

Ei frykter den du elsker? :)

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Jeg bare snudde den tilbake til orginalen, jeg. (Så jo ikke den først). :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt.

Anonymous poster hash: edb29...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...