AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Hva synes dere om de som gjemmer vennelisten på facebook? At vedkommende ikke har mange venner, synes det er flaut og vil skjule den osv. Eller at vedkommende verner om sitt privatliv etc.? Hva tenker du? Anonymous poster hash: 873a9...a0f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Er det nøye? :-) Anonymous poster hash: 7ec76...0ef
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Mener du gjemmer den for de som ikke er venner? Det synes jeg er forståelig. Det gjør jeg for jeg har ikke lyst til at folk skal snoke i hvem/hvor mange venner jeg har. For om man aktivt søker opp andres vennelister, er det el egentlig for å snoke? Er de interessert i å ha en viss kontakt, får de legge meg til aom venn. Da får de se vennelisten også, om den er så interessant Anonymous poster hash: 674a3...056 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Mener du gjemmer den for de som ikke er venner? Det synes jeg er forståelig. Det gjør jeg for jeg har ikke lyst til at folk skal snoke i hvem/hvor mange venner jeg har. For om man aktivt søker opp andres vennelister, er det el egentlig for å snoke? Er de interessert i å ha en viss kontakt, får de legge meg til aom venn. Da får de se vennelisten også, om den er så interessant Anonymous poster hash: 674a3...056 Mener det å gjemme den for de man er venner med. At man skjuler den for ikke-venner den kan jeg skjønne, men lurer på de som skjuler den for sine venner. Anonymous poster hash: 873a9...a0f
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Mener det å gjemme den for de man er venner med. At man skjuler den for ikke-venner den kan jeg skjønne, men lurer på de som skjuler den for sine venner. Anonymous poster hash: 873a9...a0f Jeg er ikke interessert i at noen skal ha en oversikt over hvem jeg har på lista mi, rett og slett. Er litt privat av meg i alle henseender. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Jeg er ikke interessert i at noen skal ha en oversikt over hvem jeg har på lista mi, rett og slett. Er litt privat av meg i alle henseender. Ok, så du gjør det ikke fordi det er flaut med få venner, e.l. men for å verne om privatlivet? Anonymous poster hash: 873a9...a0f
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Ok, så du gjør det ikke fordi det er flaut med få venner, e.l. men for å verne om privatlivet? Anonymous poster hash: 873a9...a0f Ja, er ikke noe glad i at folk vet slikt.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Hva spiller det noen rolle? Hva da? Anonymous poster hash: 873a9...a0f
Gjest Murica Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Jeg skjuler min fordi ingen har noe med hvem jeg har på lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå