Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i Polen nå, og det er helt fantastisk billig.

Nå er ikke jeg noen stor sminkeguru, så jeg tenkte å høre her om det er noe sminke som er viktig og ha! Kanskje noen sier noe jeg ikke har tenkt på ^.^

Jeg har mørke brune øyne om det har noe å si, er kanskje ikke lett å se uten bilde. Jeg har også det som på engelsk heter "hooded eyelids" :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Carousel
Skrevet

Sjekk ut sminkemerket Inglot! Kjempegod kvalitet - kjempefine priser. Øyenskyggene og blushene deres spesielt. De har et veldig fint system hvor du kan lage dine egne paletter. Tipper MAC er billigere i Polen enn her hjemme. Jeg liker alt ved dette merket, men styr unna foundation derfra hvis du er lett får kviser.

Brune øyne er kjempefine med gulltoner, synes jeg. Får frem det varme i øynene. Blått og turkist gjør brune øyne kjempeklare. På Inglot og MAC får du hjelp av dyktige makeupartister.

Gjest Gjest
Skrevet

Sjekk ut sminkemerket Inglot! Kjempegod kvalitet - kjempefine priser. Øyenskyggene og blushene deres spesielt. De har et veldig fint system hvor du kan lage dine egne paletter. Tipper MAC er billigere i Polen enn her hjemme. Jeg liker alt ved dette merket, men styr unna foundation derfra hvis du er lett får kviser.

Brune øyne er kjempefine med gulltoner, synes jeg. Får frem det varme i øynene. Blått og turkist gjør brune øyne kjempeklare. På Inglot og MAC får du hjelp av dyktige makeupartister.

Enig. Inglot er steikefine.

Skrevet

hvis du finner rimelig hudsminke fra merket clinique så anbefales foundationen "anti blemish solution", hvis du lett får kviser. Den reddet meg i mine yngre ungdomsår :)

Skrevet

Takk for svar! Har faktisk allerede kjøpt en kost og en blush derfra! Skal definitivt sjekke ut øyeskyggene deres imorgen!

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg vet ikke om de fører de produktene jeg har å anbefale i Polen,men de selges på taxfree så du vil spare en del på å kjøpe der. Hvis du bruker primer kan jeg anbefale smashbox.Jeg bruker den med solfaktor,og er veldig fornøyd. Vil også anbefale artdeco øyenskyggebase hvis du bruker øyenskygge.Den er veldig drøy i bruk,holder øyenskyggen på plass gjennom hele dagen uten å "stripe" og er i tillegg vannfast. Jeg bruker allerede ganske mye penger på sminke så prøver å spare inn der jeg kan noe jeg har gjort etter at jeg oppdaget artdeco for nå kan kjøpe øyenskygge i butikkens egne merker på typ Cubus,Hm osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...