Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta en en master, økonomi og administrasjon. Føler meg helt rådløs i kalkulator jungelen! Har ikke råd til den dyreste.. Hvilken må man "minimum" ha? Det er sikkert lurt å ha dette før man starter? Takker så mye for var:)

Anonymous poster hash: 6c56a...0c9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp (i tillegg til en avansert) en enkel som ikke kan programmeres hvis du kan ha hjelpemidler på eksamen.

Anonymous poster hash: d5f5d...4de
Skrevet

Kjøp (i tillegg til en avansert) en enkel som ikke kan programmeres hvis du kan ha hjelpemidler på eksamen.

Usikker på om det trengs. Tror kun dette gjelder NTNU eventuelt kun ingeniører.

På NHH kan man i alle fall bruke vanlige store grafiske.

http://www.nhh.no/no/studentsider/forskrifter/forskrift-om-eksamen-ved-nhh-%28fulltidsstudiene%29/utfyllende-bestemmelser.aspx

AnonymBruker
Skrevet

Med det faget du skal ta holder det med kalkultoren på Iphone/telefonen. Kjøp heller det, da får du kalkulator, telefon, internettsurfing, kamera++++ i samme slengen.

Anonymous poster hash: 9de8b...0e1
AnonymBruker
Skrevet

Med det faget du skal ta holder det med kalkultoren på Iphone/telefonen. Kjøp heller det, da får du kalkulator, telefon, internettsurfing, kamera++++ i samme slengen.

Anonymous poster hash: 9de8b...0e1

Men det er få skoler som tillater telefon på eksamen. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke kalkulatoren det kommer an på, for å si det slik.

Anonymous poster hash: 564de...d0b
  • Liker 1
Gjest Ciegus
Skrevet

Kommer an på fagene. Jeg har brukt 4 kalkulatorer i løpet av min siv.øk utdanning:

- Grafisk kalkulator. Ikke nødvendig, men denne hadde jeg fra før, og det var den jeg likte best. Ikke tillatt på eksamen.

- finanskalkulator. Helt nødvendig i ETT fag, kunne brukes i noen andre også, men jeg ble aldri fortrolig med den.

- lommekalkulator. Flere eksamener hvor kun denne var tillatt.

- Trigonometrisk (?) kalkulator, kunne erstattet den grafiske, var et must i et matematisk valgfag, lovlig i noen andre fag.

Hadde hørt med foreleserne jeg. Jeg har brukt alle mine fire ganske flittig ;) men grafisk kalkulator er det lite sannsynlig at du må ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...