AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Hver gang mannen min treffer ei jente han kjenner eller en veninne jeg har med hjem eller noe så slenger han alltid litt frekt med leppa og ler litt hånlig aktig. Han erter dem litt og jeg liker det ikke, jeg syns det blir litt som flørting selv om han ikke sier ting direkte positivt men han ler og humrer litt mens han sier det med ett glimt i øyet. Dette irriterer meg og jeg sier at han flørter litt mye, mens han sier at hvis han skal flørte så ville han gitt komlimenter for den fine rompa. Han har tidligere sakt til meg at måten han får jenter på er at han gir dem litt crap slik at jentene skal trygle for hans oppmerksomhet. Ja han er veldig full av seg selv. Hva sier dere om dette? Ikke si dump han fordi dette er ETT problem jeg har.. Anonymous poster hash: 3476e...4a2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Dump han. Anonymous poster hash: 03bbe...4a5 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Han virker veldig umoden og barnslig. Be han oppføre seg som folk og behandle de med respekt eller så får han ha seg ut av huset når dere har gjester. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Jeg ser at jentene liker ertingen hans og erter litt tilbake, så sitter jeg der da og ser mannen min og diverse jenter sitte å erte på hverandre.. Jeg HATER det.. Anonymous poster hash: 3476e...4a2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Jeg ser at jentene liker ertingen hans og erter litt tilbake, så sitter jeg der da og ser mannen min og diverse jenter sitte å erte på hverandre.. Jeg HATER det.. Anonymous poster hash: 3476e...4a2 Dump han. Anonymous poster hash: 03bbe...4a5
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Jeg ser at jentene liker ertingen hans og erter litt tilbake, så sitter jeg der da og ser mannen min og diverse jenter sitte å erte på hverandre.. Jeg HATER det.. Anonymous poster hash: 3476e...4a2 Vel, men du kan begynne å flørte med andre menn foran trynet hans og se hva som skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Ja gjerne jeg kan gjøre det, flørtekamp.. Anonymous poster hash: 3476e...4a2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Flørtekamp? Wow.. Hvor sosiopatisk må en bli før en får viljen sin? Åja, sånn var det ja, det er jo alltid det smarteste det. Forøvrig, hvor kan jeg signe meg opp? Anonymous poster hash: 24d8e...47f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Det var ironisk ment. Jeg trenger ikke synke ned på hans nivå. Jeg bare mister litt tillit til han og han ble sint nå når jeg kommenterte til han at jeg ikke likte det og det ikke er første gangen og ramset opp en del jentenavn han har ertet slik med og tok meg en liten tur i skogen for å lufte tankene, kom tilbake igjen og han var dritsur og tok bilen å stakk.. Anonymous poster hash: 3476e...4a2
navnet Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 Er dette et så stort problem da? Blir du sjalu fordi han har venninner, fordi han gir så mye oppmerksomhet til de, eller er det bare du som mener at det er feil type oppmerksomhet? Føler han at han flørter eller føler han selv at han bare er morsom? Jeg må ærlig innrømme at fra det du har skrevet her så ville jeg personlig ikke brydd meg så mye, så lenge mannen er inneforstått med at jeg er hans store kjærlighet og at han ikke er utro...
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Jeg synes denne oppførselen er svært spesiell og jeg synes ikke det er irrasjonelt av deg TS å reagere. Det er ingen som holder på slik med venninner av damen sin, og spesielt ikke når dem kommer på besøk til en. Og det virker som om han er svært så oppmerksomhetssyk. Men, kan det være tilfelle at han ikke vet hvordan han burde forholde seg til venner av kjæresten sin? At han tror han selv er svært så morsom og et kjempegodt selskap, som alle burde bare sitte pris på fordi det skaper jo bare god stemning? Anonymous poster hash: 24d8e...47f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Hva er det han sier da som du mener er erting? Jeg hadde gitt han klar beskjed at sånn får han ikke holde på. Enten så får han holde kjeft, eller så får han gå ut når du har besøk. Anonymous poster hash: c6636...889
lottelotti Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 Ser for meg at kjæresten din er den "tullete onkel typen". Så jeg hadde ikke brydd meg noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå