Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg traske på butikken i regnet for å kjøpe smågodt? Eller prøøve å være flink? Det er vel lov å kose seg litt ekstra om sommeren :rolleyes:

Hva er din smågodtfavoritt? Skeier dere mer ut om sommeren?

Mine favoritter er supersure bananer, kastanjer og søte jordbær.

Anonymous poster hash: e7fc3...9d4

post-37809-0-41412400-1375289302_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mm, melkepletter, peacemerker, sure sopper, sånne blå og rosa flasker. Nå fikk jeg også lyst på godteri ;)

Gjest Murica
Skrevet

Er ikke noe fan av det at man skal unne seg ekstra "fordi det er sommer", for man bruker det for alt.

Man skeier ut fordi det er sommer, fordi det er st hans, fordi det er høst ferie, fordi det er vinterferie, fordi det er halloween, valentines, jul, nyttår, påske eller 17 mai.

Er jo bare ett par uker her og der man ikke "unner" seg noe.

Har du lyst på godter, så kjøper du godter, du trenger ikke "unne" deg det fordi det er sommer =p

• Liker 2
Skrevet

Det er lov å kose seg, og selv om jeg ikke bør så skeier jeg nok mer ut om sommeren.

Mine smågodtfavoritter er røde fisk, bananer og fudge.

Men aller helst vil jeg ha is, ikke bare om sommeren, hele året. Heldigvis har jeg litt på lur i fryseboksen, så jeg slipper å gå ut bare for det. ;)

:heks:

Gjest C4r1n3
Skrevet

Kjøp heller noe søt frukt til å ha liggende istede. Moreller, plommer, vannmelon, jordbær, bringebær.. Namnam :) Men joda, det er alltid lov å kose seg ;)

Jeg pleide å elske surt snop, men pga antibiotika så smaker det ikke så digg lenger.

Favoritten før var sure flasker (rosa og blå i farge), sure hodeskaller, svarte krokodiller, jordbær med sukkerstrø, jordbærlakris og rosa/hvite puter.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe fan av det at man skal unne seg ekstra "fordi det er sommer", for man bruker det for alt.

Man skeier ut fordi det er sommer, fordi det er st hans, fordi det er høst ferie, fordi det er vinterferie, fordi det er halloween, valentines, jul, nyttår, påske eller 17 mai.

Er jo bare ett par uker her og der man ikke "unner" seg noe.

Har du lyst på godter, så kjøper du godter, du trenger ikke "unne" deg det fordi det er sommer =p

Greia er at det føles bedre om man har en unnskyldning. Hadde aldri kommet til å kjøpt meg godteri på en vanlig hverdag ellers i året.

Skrevet

Mine smågodt favoritter er heksehyl, sånne svarte lakris indianerhoder/ansikt, rosa og blå flasker, peacemerker, sånnecsmå blå og røde kuler, syrlige kastanjer... Jeg er et godterivrak, og gleder meg til lørdag igjen :D

AnonymBruker
Skrevet

Mine smågodt favoritter er heksehyl, sånne svarte lakris indianerhoder/ansikt, rosa og blå flasker, peacemerker, sånnecsmå blå og røde kuler, syrlige kastanjer... Jeg er et godterivrak, og gleder meg til lørdag igjen :D

Noen tips dersom man er godterisyk og det er tre dager til lørdag?:)

Skrevet

Jeg har en hemmelig svakhet for sånne sjokoladetrukne gelebringebær. Og elsker lakris, karamell og sånne shokoladeknapper med hvite kuler.

Mmmmmm....

TS, dette var veldig dårlig gjort. Kjenner jeg får vann i munnen, og jeg skal ikke spise godter nå!

:bond:

Skrevet

Noen tips dersom man er godterisyk og det er tre dager til lørdag? :)

Skrell et eple, del i skiver. Bak det i mikrobølgeovnen. Ha over litt joghurt naturell eller lignende.

Kanel skal etter sigende dempe søttrangen.

• Liker 2
Skrevet

Noen tips dersom man er godterisyk og det er tre dager til lørdag?:)Anonymous poster hash: e7fc3...9d4

Hehe, jeg prøver alt jeg kan å spise sunt og godt i ukedagene. Så det som holder meg litt i skinnet er favorittfrukta mi og bær. Har jeg en skål med ananas, diverse typer melon, granateple, jordbær og bringebær så klarer jeg meg ganske bra :) eller noe annet som også er digg er jordbær dyppet i smeltet mørk sjokolade, minst 70 % kakao, jeg bruker den med 86 %. Dypper noen jordbær oppi sjokoladen og legger dem i kjøleskapet til sjokoladen har stivnet :) nam!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser aldri smågodt, det frister overhodet ikke.

En is i sommervarmen sier jeg derimot ikke nei til. :)

Anonymous poster hash: e0fe4...a76
Skrevet

Favorittene er amerikanske linser, og de vannmelon "lakrisene" (de grønne med rosa i midten) :wow:

Elsker også de svarte lakris månene og smilefjesene, men har ikke funnet de på lang, lang tid :vetikke:

Gjest Murica
Skrevet

Favorittene er amerikanske linser, og de vannmelon "lakrisene" (de grønne med rosa i midten) :wow:

Elsker også de svarte lakris månene og smilefjesene, men har ikke funnet de på lang, lang tid :vetikke:

Man kan kontakte Nidar og kjøpe de salte skumbananene i bulk =p

De smaker jo det samme som smiley fjesene og månene. Som forsåvidt er mine favoritter også.

Skrevet

Heksehyl, rosa/blå colaflasker, søte og sure lepper, sure brixx, søte jordbær

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Rosa skumputer, de i fra cloetta, ikke de andre rare.og rosa og hvit skumsopp.

Endret av Keikolina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...