Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal reise på ferie i morgen, og tenkte å farge håret i dag da jeg har mange grå hår og vil se litt fresh ut.

Kjøpte garnier olia, fordi det står på siden deres at den dekker grå hår 100%.

Nå ser jeg at det er liten skrift på boksen der det står: Denne nyansen anbefales ikke om du har mange grå hår.

Jeg har valgt rødt, og brukte garnier sin røde (ikke olia) før, fordi de grå hårene ble knallrøde og resten bare rødskjær (jeg har svart hår), så nå lurer jeg på hva som skjer om jeg bruker denne? Reiser i morgen tidlig og kommer meg ikke til butikken for å kjøpe ny farge heller :S

Anonymous poster hash: 015c7...8b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke ang. grå hår, men da jeg brukte denne ble håret mitt kjempe skjoldete. Eneste fargen jeg har opplevd det med.

Anonymous poster hash: 1839e...f6f
Skrevet

Jeg brukte den røde fargen, men på mitt hår falt fargen veldig fort ut, hver gang jeg vasket håret mitt ble vannet i dusjen rødt =(

AnonymBruker
Skrevet

Har farget det nå, det ser bra ut - men vannet var fortsatt litt farget selv om jeg dusjet det ut lenge (20 min).

Kjipt om fargen forsvinner raskt :/

AnonymBruker
Skrevet

Har farget det nå, det ser bra ut - men vannet var fortsatt litt farget selv om jeg dusjet det ut lenge (20 min).

Kjipt om fargen forsvinner raskt :/

Hos meg er vannet farget hvertfall fire hårvasker etter nyfarging, men hårfargene har holdt bra fordi. Dette gjelder alle fargene jeg har prøvd. Jeg syns olia holder bra på fargen, men den er dårlig på å dekke hele håret.

Gjest Superwoman!
Skrevet

Likte ikke denne. Ga veldig lite farge...

AnonymBruker
Skrevet

TS her, brukte dere alle "intense red" eller var det andre farger?

Gjest Eurodice
Skrevet

La en fagperson, dvs. frisør ta seg av hårfarging, spesielt når det er snakk om mye grått i håret.

AnonymBruker
Skrevet

La en fagperson, dvs. frisør ta seg av hårfarging, spesielt når det er snakk om mye grått i håret.

Det går da fint ann å farge håret hjemme.

• Liker 2
Skrevet

jeg prøvde den olia ,aldri mer. Dårlig farge og den holdt ikke lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...