Gå til innhold

TV-serier og filmer med lesbisk storyline?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen tips til tv-serier og filmer med lesbisk storyline? Har pløyd gjennom en god del, men mangler nok noen.

Har sett det siste nye, som er Orange is the new black, The Fosters og The Killing sesong 3.

Anonymous poster hash: 3a500...c52
Videoannonse
Annonse
Skrevet

The L word < 3

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Må hele serien dreie seg om lesbiske? Hvis ikke så har de en storyline om dette i både Buffy og Pretty Little Liars bl.a. Og One Tree Hill. Men det er jo litt mer "barnslig" og overflatisk enn f.eks Orange is the new Black.

AnonymBruker
Skrevet

Hele serien må ikke dreie seg om lesbiske.

Har fått med meg Imagine me and you, Kyss mig og The L Word. Skal sjekke ut Buffy, Pretty Little Liars og One Tree Hill.

Har sett en tysk serie, huskre ikke navnet i farten, så kom også gjerne med tips til serier som ikke er engelskspråklige :)

AnonymBruker
Skrevet

Is-slottet (men den er på forp%¤!# nynorskf&%@! hel¤#/%!)

Anonymous poster hash: 98ff9...50e
Skrevet (endret)

Bound

(Edit: har kanskje ikke en lesbisk storyline, når jeg tenker meg om)

Endret av gutt_86
AnonymBruker
Skrevet

Is-slottet har jeg sett. Og boka har jeg lest. Er heldigvis glad i nynorsk da ;)

Bound har jeg også sett. En god film.

Skrevet

Fucking åmål

• Liker 1
Skrevet

Lip service. På en måte ex britisk versjon av the L-Word :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fucking Åmål husker jeg at jeg så sammen med hele klassen. Grøss og gru, det var flaut det. Men filmen er bra da. Boys don't cry er også bra. Anbefaler for de interesserte å få sett dokumentaren om Brandon Teena.

Lip Service var knall, synd det kun ble to sesonger.

Kan tipse om Bad Girls, en engelsk serie om et kvinnefengsel. Og Wentworth, som er litt det samme. Og realityserien The Real L Word.

• Liker 1
Skrevet

Kissing Jessica Stein

AnonymBruker
Skrevet

Fucking Åmål er selvsagt den beste.

Anonymous poster hash: 50ce3...f29
  • Liker 3
Skrevet

The L Word og Sugar Rush! :)

AnonymBruker
Skrevet

Flott!

Kom gjerne med flere.

:)

Gjest Blomst83
Skrevet

Kan tipse om Bad Girls, en engelsk serie om et kvinnefengsel.

Støtter denne.Ble helt oppslukt i denne.Det eneste var at alle sesongene ikke lå på nett,så jeg måtte vel kjøpe de tre siste sesongene eller no sånt på dvd på nettet.Men den anbefales virkelig på det sterkeste. Men et lite obs.Det er ganske rå og brutal.og blir verre og verre for hver sesong,så er man en sart sjel burde man styre unna.

Skrevet

The Moth Diaries. Den handler egentlig om ei jente som er ekstremt opptatt av venninnen sin og tror at de nye jenta på skolen forsøker å stjele henne. Litt sånn identitetskrise/vampyrfilm.

AnonymBruker
Skrevet

Har hele serien, Bad Girls altså, på DVD. En god serie, som på mange måter røsker i en, både på godt og vondt. Serien Wentworth, som jeg nevnte tidligere i tråden, minner litt om Bad Girls. Den har noen karakterer som kan minne om de i Bad Girls, men den er vel mer eller mindre basert på en tidligere australsk fengselsserie fra 80-tallet.

AnonymBruker
Skrevet

The Moth Diaries har jeg ikke hørt om. Skal sjekke det ut, takk for tipset! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...