Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei velger å poste det som anynom, litt redd for å bli oppdaget.

Jeg har laget litt drama rundt meg, som jeg helst ikke vil gå videre inn på. Kjæresten min sa at han vet ikke om forholdet kan helbredes, oppførselen var så turn off.han hater dramaqueens.

Dette er den første gangen og siste gangen jeg har laget slik oppstyr. Men uansett, er det fremdeles håp eller slo han opp? Tør ikke å spørre direkte, er så utrolig redd for svaret.. Er klar for å kjempe med nebb og klør for p beholde han, bevise han at jeg ikke er sånn. Han har sagt at han stoler på meg, om dette er av betydning..

Anonymous poster hash: 4ba00...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tør ikke spørre han som har svaret, men spør på et forum der ingen kjenner kjæresten din?

Du må jo spørre han.

Han er i tenkeboksen, høres det ut som. Hvis du virkelig ikke tør å spørre om han har gjort det slutt med deg nå så se det litt an, så merker du det nok etterhvert - om han ville fortsette eller ikke?

Hvis du mener at du vil kjempe for han så må du nødvendigvis vite om han vil være sammen med deg først.

Skrevet

Ja såklart burde jeg spørre han - bare kvier meg og vil være litt forberedt på hva jeg kan vente meg, derfor jeg spør her.

Har er den mest forståelsesfulle mannen jeg har vært borti. Men er så redd at dette tippa over. Har alltid skjult en liten del av følelsene for han - redd for å skremme han, nemlig at jeg aldri har likt en annen så godt... Så kanskje denne situasjonen brakte noe godt med seg, jeg har nemlig forklart alle følelsene mine for han nå

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm.. En vanskelig en dette tror jeg.

Og man burde jo spørre selv om man er redd for svaret. Hvordan kan man ellers finne ut av noe?

Anonymous poster hash: 26a60...40c
Skrevet

Jeg vet.. Men hva tenker dere om kommentaren? Virker det som om han vurderer å gi en sjangse til?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet.. Men hva tenker dere om kommentaren? Virker det som om han vurderer å gi en sjangse til?

At du faktisk ikke klarte å tolke svaret er noe urovekkende egentlig.

Anonymous poster hash: 26a60...40c

Skrevet

Det var nok hans måte å si at det er slutt. Du må ha oppført deg ekstremt teit/umodent når en engangshendelse fikk ham til å reagere slik...

Skrevet

Men der tok dere alle feil, han har gitt meg en ny sjangse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...