Gjest kit-kat Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Bestevenninna til kjæresten min er en kjerring som jeg virkelig hater, jeg og typen har vært sammen i 3 år og hele veien har hun vært der, i et slags sentrum for ham. Hun er min rake motsetning på alt, jeg har kort hår, hun har langt, jeg har briller, hun har ikke, jeg sliter med vekta og hun driver med fitness. Har prøvd å være venn med henne så hardt at hun faktisk trodde vi var venner en stund, dessverre skinner det gjennom at jeg ikke bryr meg rotta om henne og at alt egenlig bare er skuespill for kjæresten min. Alltid skal kjæresten ringe henne og høre om hun har det bra, finne på ting med henne og i det hele tatt bry seg med henne. Trenger hun å hentes eller kjøres en plass, spør hum ham fint og han gjør det for henne, han gjør alt mulig for henne. Ekle kjerring, jeg foretrekker at han sitter hjemme med meg og ikke treffer henne i det hele tatt. Hver gang jeg ser henne blir jeg bare sur og provosert. Jeg ser at hun blir lei seg og trekker seg unna, og at kjæresten min blir lei seg over min oppførsel, men jeg kan ikke noe for det. Noe i meg ønsker henne død og til helvete. Hva skal jeg gjøre ?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Skjerp deg. Det er du som er teit her. Hva er det hun har gjort som gjør at du blir så sint og ikke liker henne? Eller er du sjalu fordi hun ser ut som hun gjør? Anonymous poster hash: 5f8c1...393 20
Gjest Teta Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Dette tror jeg ikke du kan gjøre noe med. De er venner, og det må du godta.
Lakenskrekk Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Venne deg til henne og ta deg sammen eller gå fra kjæresten din?
Gjest kit-kat Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Hun har ikke gjort noe sånn egentlig, jeg bare liker ikke at hun og kjæresten har en god tone og noe felles, de har liksom en greie bare de to med film, konserter og sånn! Det er jo ting en skal ha med kjæresten sin, ikke med teite venninner! Blir lei meg og på gråten av å tenke på at hun rett og slett gjør ham lykkelig at henne betyr så utrolig mye for ham. Jeg greier ikke å hindre å bli sur og ekkel når hun er rundt her, selv om hun sitter der og ikke gjør stort ut av seg blir jeg sur av å se det teite trynet hennes, hvertfall når kjæresten viser henne oppmerksomhet. Heldigvis sitter han mye mer med meg inne og ser filmer og overser når hun sender sms og ringer, da er de mindre ute sammen.
Gjest kit-kat Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Er vel ikke så rart jeg vil ha kjæresten litt for meg selv, hun er tross alt en jente og legger seg vel eter ham bare jeg snur ryggen til.
Gjest BettyBoop Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Bestevenninna til kjæresten min er en kjerring som jeg virkelig hater, jeg og typen har vært sammen i 3 år og hele veien har hun vært der, i et slags sentrum for ham. Hun er min rake motsetning på alt, jeg har kort hår, hun har langt, jeg har briller, hun har ikke, jeg sliter med vekta og hun driver med fitness. Har prøvd å være venn med henne så hardt at hun faktisk trodde vi var venner en stund, dessverre skinner det gjennom at jeg ikke bryr meg rotta om henne og at alt egenlig bare er skuespill for kjæresten min. Alltid skal kjæresten ringe henne og høre om hun har det bra, finne på ting med henne og i det hele tatt bry seg med henne. Trenger hun å hentes eller kjøres en plass, spør hum ham fint og han gjør det for henne, han gjør alt mulig for henne. Ekle kjerring, jeg foretrekker at han sitter hjemme med meg og ikke treffer henne i det hele tatt. Hver gang jeg ser henne blir jeg bare sur og provosert. Jeg ser at hun blir lei seg og trekker seg unna, og at kjæresten min blir lei seg over min oppførsel, men jeg kan ikke noe for det. Noe i meg ønsker henne død og til helvete. Hva skal jeg gjøre ? jealous much? Men jeg skjønner deg jo dersom han bare stiller opp for henne hele tiden, men ikke gjør det samme for deg. Jeg var sammen med en en gang som alltid skulle stille opp for dama til bestekompisen sin. Hjalp henne med alt mulig, men når JEG trengte han, nei da var det ikke så viktig å stille opp visst. Endret 31. juli 2013 av BettyBoop
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Det kalles voldsom sjalusi. Stakkars jente, hun blir jo lei seg selv om hun ikke har gjort noe. 9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 Det er ikke rart han viser henne oppmerksomhet for å muntre henne opp når du sitter og forsurer stemingen og så tydelig viser at du avskyr henne. Anonymous poster hash: 26834...03b 8
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Er vel ikke så rart jeg vil ha kjæresten litt for meg selv, hun er tross alt en jente og legger seg vel eter ham bare jeg snur ryggen til. Jo, det er rart. Du høres ut som en sosiopat. 5
Gjest kit-kat Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Kjæresten min gjør alt for meg, jeg bare liker ikke at han gjør ting for henne også. Og jeg er IKKE sjalu, hva har jeg liksom å være sjalu over? Jeg har mange års utdannelse, hun sitter bare der på ræva og tror at folk kommer til å stille opp for henne resten av livet liksom. Jeg tjener faktisk pengene mine og betaler skatt av de, sitter ikke og tar imot på andre slik hun gjør. Hun har ikke noe jeg ikke har.
Gjest BettyBoop Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Kjæresten min gjør alt for meg, jeg bare liker ikke at han gjør ting for henne også. Og jeg er IKKE sjalu, hva har jeg liksom å være sjalu over? Jeg har mange års utdannelse, hun sitter bare der på ræva og tror at folk kommer til å stille opp for henne resten av livet liksom. Jeg tjener faktisk pengene mine og betaler skatt av de, sitter ikke og tar imot på andre slik hun gjør. Hun har ikke noe jeg ikke har. da skjønner jeg deg ikke. Hun er bestevenninna hans. Hvordan hadde du likt det dersom din kjæreste gjorde alt i sin makt for å holde deg unna din bestevenn? Hvorfor kan dere ikke bare være venner alle tre? Hun er jo ikke ute etter typen din. De er jo bare venner. Du hadde ikke hatet henne dersom du ikke var sjalu. Endret 31. juli 2013 av BettyBoop 2
Gjest kit-kat Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er faen ikke noe psykopat bare fordi jeg vil ha typen min litt for meg selv! Tenk om dere hadde noen dere hata så intenst, så ville typen deres liksom leke venn med denne personen!
Gjest BettyBoop Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Jeg er faen ikke noe psykopat bare fordi jeg vil ha typen min litt for meg selv! Tenk om dere hadde noen dere hata så intenst, så ville typen deres liksom leke venn med denne personen! Men hva i alle dager har denne jenta gjort mot deg da siden du hater henne så mye? Du sier du ikke er sjalu, men hvorfor hater du henne da da? Og typen din LEKER ikke venn med henne. Han ER venn med henne. Endret 31. juli 2013 av BettyBoop 8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #16 Skrevet 31. juli 2013 jealous much? Men jeg skjønner deg jo dersom han bare stiller opp for henne hele tiden, men ikke gjør det samme for deg. Jeg var sammen med en en gang som alltid skulle stille opp for dama til bestekompisen sin. Hjalp henne med alt mulig, men når JEG trengte han, nei da var det ikke så viktig å stille opp visst. Ditto, hadde en eks som gjorde alt ene venninnen hans ba om. Om det så var på lyse dagen eller midt på natta. Han tok seg til og med fri for å hjelpe henne med å flytte. Mens hos meg gadd han ikke så mye som å sette de brukte koppene sine i oppvaskmaskinen. Om man føler at kjæresten ikke bryr seg om deg, så blir man veldig fort bitter og sjalu. Ble hvertfall jeg. Jeg endte opp med å hate alle venninnene hans, og jeg la ikke direkte skjul på det heller. Anonymous poster hash: 9eae5...c85 2
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2013 #17 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er faen ikke noe psykopat bare fordi jeg vil ha typen min litt for meg selv! Tenk om dere hadde noen dere hata så intenst, så ville typen deres liksom leke venn med denne personen! Han er venn med henne.
Gjest kit-kat Skrevet 31. juli 2013 #18 Skrevet 31. juli 2013 Kjæresten gjør alt for meg og mer til, dere skjønner ikke, han er her og stiller opp og gjør alt mulig. Det han gjør for henne er liksom for mye, jeg mener det er forbeholdt kjæresten hans det han gjør for henne! Jeg skjønner jo at de er gode venner, men det er meg han skal reise på konserter med, høre musikk med osv, selv om vi ikke har det felles, det er vondt å se ham glede seg over og ha så mye til felles med andre!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #19 Skrevet 31. juli 2013 Det er ikke rart man blir sjalu når kjæresten har en bestevenninne som er en del penere enn kjæresten, og som har kjæresten surret rundt fingeren.Anonymous poster hash: 4c7e0...ffa 6
Gjest Herr Heftig Skrevet 31. juli 2013 #20 Skrevet 31. juli 2013 Jeg tror kjæresten din egentlig ville ha henne, men ble puttet i venne-sonen hennes. Og at du merker dette og er sjalu. Noe du har rett til å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå