Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, mann 24.

Vet ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, så la den like godt inn her..

Lurer litt på det med drømmetydning osv..
Jeg har i rundt 2-3 måneder drømt om at dama mi velger andre framfor meg.
Kan være veldig merkelige drømmer som feks, at vi skal ha trekant, å dama syntes det var så deilig med den andre mannen, at hun ikke ville ha sex med meg.
Bare et eksempel.
Kan være så utrolig mye rart jeg drømmer om..
I natt drømte jeg at dama var utro rett fårran nesa på meg, hun hadde sex åpent i rommet ved siden av i drømmen..

Hvorfor drømmer jeg om at dama velger "andre", uansett hvilken måte det er på, så velger hun andre i drømmene..

Har aldri hatt noe tro på at drømmer betyr noe spesielt, eller at man kan tyde de.. Men når jeg har så mange drømmer som handler om det samme bynner jeg lure.
Hun har verken vært utro, valgt noen andre eller no slikt som skulle gjort at jeg drømmer om slike ting.

Mvh DreamMan*

Anonymous poster hash: 228f3...f28
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har en underliggende angst for å miste henne?

Anonymous poster hash: edfc3...f57

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Ei dame prøvde seg på kjæresten min en gang. jeg begynte å drømme slike drømmer da.

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer kan bety veldig mye dem, om en klarer å forstå dem da.

Artig at underbevisstheten har innsett realiteten før bevisstheten gjorde da.

Eller er det alltid sånn kanskje?

Anonymous poster hash: 90b9f...02f

Gjest tittentei
Skrevet

Hei! :)
Om du drømmer at dama er utro, så betyr det at hun aldri vil være det;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Om du drømmer at dama er utro, så betyr det at hun aldri vil være det;)

Lol

Anonymous poster hash: edfc3...f57

Skrevet

Hva føler du når du våkner av sånne drømmer? Får du en angsfølelse og er redd for at det skal bli virkelighet, blir du irritert fordi du har så teite drømmer, eller blir du bare lettet fordi det bare var en drøm?

Tror at den følelsen du sitter med etter å ha tenkt på disse drømmene dine sier noe om hva du føler i forhold til forholdet med kjæresten din.

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg bare lettet over at det kun var en drøm..
Bruker ZMA (kosttilskudd) som har en virkning som gjør at drømmer føles ganske virkelig.

Blir ikke slutte brke ZMA av den grunn, bare undres over disse drømmene som jeg ikke har hatt tiligere.

Anonymous poster hash: 228f3...f28
Skrevet

Drømmer er helt tilfeldige så de betyr ingenting. Man kan fint drømme at man har sex med sin bestemor uten at det betyr noe. For eksempel. I underbevisstheten ligger mye av det du vet, har sett, følelser og sånn. Alt blandes sammen til noe merkelig rør og blir til drømmer. Jeg har hatt bra nok med helt sjuke drømmer, ingen av de har betydd noe i etterkant. Drømmer kan også gjenta seg, så at du drømmer mye om jenta di har heller egentlig ingenting å si. Jeg har også drømt om det samme fler ganger. Men er du redd for noe, er du redd for det i drømmene også. Så du kan fint drømme at det du er redd for skjer. Der har hendt meg og:) ikke farlig! Men selvfølgelig, ikke så koselig med ekle drømmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...