Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi skal reise om et par uker. Er ute etter trillekoffert til min 3 åring. Hvor finner jeg en trillekoffert som ikke er så dyrt å kjøpe?

Ay

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ofte mange fine søte til barn men når man trenger noe så finner man aldri noe fint :(

Skrevet

Har du sett de små som man også kan sitte på? Veldig søte. Vet dog ikke pris eller om det er plass til så mye på de. Nå er mine eldre enn 3, men jeg har en liten trillekoffert til yngste, sånn som går som cabinbagasje. Forøvrig så syns jeg det er greit å legge litt penger i koffert, for de holder rett og slett bedre.

Skrevet

Trunki heter de Silfen tenker på, men de har/hadde noen veldig like på Nille, til rundt halve prisen av en Trunki (tror de kostet 199,- på Nille).

• Liker 1
Skrevet

Trunki heter de Silfen tenker på, men de har/hadde noen veldig like på Nille, til rundt halve prisen av en Trunki (tror de kostet 199,- på Nille).

Når var det du så på nille? Og hvilken nille? Tror de har det hvis jeg drar for å kjøpe imorgen?

Skrevet

Så det for et par mnd siden? Det var i Moss, tror jeg. Er ikke sikker på om de har den fortsatt, men det er jo ikke verre enn å sjekke :)

Skrevet

Den versjonen som ble solgt på Nille mener jeg ble trukket tilbake da de lignet alt for mye på den originale Trunki. Den originale ligger vel på rundt 4-500 kr.

Vi har matchende sekk og trillekoffert til jenta vår fra Cuties and Pals.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...