AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg vil lære meg spansk og har tittet litt rundt på nettet. Getaway har spansk 1 og spansk 2 i mexico. Noen erfaringer med det? Tenker at det er best å lære spansk i et land der de snakker spansk. Noen som har studert spansk her ? Anonymous poster hash: 8257e...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Del Skrevet 5. august 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 8257e...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 5. august 2013 #3 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg vil lære meg spansk og har tittet litt rundt på nettet. Getaway har spansk 1 og spansk 2 i mexico. Noen erfaringer med det? Tenker at det er best å lære spansk i et land der de snakker spansk. Noen som har studert spansk her ? Anonymous poster hash: 8257e...f23 Jeg vet ikke om dette telles som å ha studert spansk, men jeg dro på utveksling til Spania på VGS. Det vil jeg virkelig anbefale. Jeg kunne spansk fra før av på skolen (tror jeg hadde hatt spansk i 4 år), men da jeg kom til Spania, innså jeg at jeg egentlig ikke kunne en dritt. Jeg kjenner en som har studert spansk i Mexico, og tror det var med gateaway, men han var ihvertfall superfornøyd. Om du liker språket og kulturen er det virkelig noe å anbefale. Det er best å lære et språk i landet man snakker det fremfor på skolebenken. Jeg har også opplevd at spansken er handy å ha i baklomma når jeg reiser rundt i andre land, særlig i sør-Amerika. Å lære seg spansk vil også gjøre det lettere å lære seg fransk, portugisisk og italiensk. Så dersom du etter å ha lært deg spansk ønsker å utvide den språklige horisonten litt, er det mange fordeler med å kunne dette språket. Det er et nydelig språk, og du får mange opplevelser med på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå