Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en diger og upraktisk stelleveske fra Emmaljunga, og siden vi venter nr to ønsker jeg meg nå en ny. Jeg lurer derfor på om noen kan tipse meg om en stelleveske som er finere og mer praktisk enn en vanlig stelleveske?

Jeg er glad i designervesker så den kan godt være dyr, men bør da kunne brukes som vanlig veske senere. Jeg ønsker meg en middels stor veske med flere rom, og gjerne i en nøytral farge (hvit, grå, sort, brun).

(Petunia Pickle bottom synes jeg ikke noe særlig om. De blir for små, og for mye mønster.)

Anonymous poster hash: d93c3...dd2
Skrevet

Ikke dyr og ikke design, men jeg har likt min Ryco Expresso veldig godt. Mange lure lommer, men en god del mindre i størrelse enn f.eks Okiedog'en min. Den er mørk brun og koster 4-500kr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en diger og upraktisk stelleveske fra Emmaljunga, og siden vi venter nr to ønsker jeg meg nå en ny. Jeg lurer derfor på om noen kan tipse meg om en stelleveske som er finere og mer praktisk enn en vanlig stelleveske?

Jeg er glad i designervesker så den kan godt være dyr, men bør da kunne brukes som vanlig veske senere. Jeg ønsker meg en middels stor veske med flere rom, og gjerne i en nøytral farge (hvit, grå, sort, brun).

(Petunia Pickle bottom synes jeg ikke noe særlig om. De blir for små, og for mye mønster.)

Hva med en søt liten louis Vuitton?

http://m.louisvuitton.co.uk/mobile/eng_GB/Collections/Women/Handbags/products/Speedy-25-DAMIER-EBENE-N41532

Anonymous poster hash: b9eaf...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket merkene Storksak og Smallstuff?

Anonymous poster hash: 976f7...029

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en søt liten louis Vuitton?

http://m.louisvuitton.co.uk/mobile/eng_GB/Collections/Women/Handbags/products/Speedy-25-DAMIER-EBENE-N41532

Anonymous poster hash: b9eaf...ecb

Jeg har tittet litt hos LV men disse veskene har ikke mange små rom inni og så er de veldig stive. Jeg har bruker en DKNY i samme størrelse nå som har to små siderom med glidelås og den blir hakket for liten og upraktisk. Jeg kunne tenkt meg en mellomting mellom de små satchelveskene og en vanlig stelleveske.

Jeg har tittet litt hos storksak, men fant ikke noe design jeg likte. Skal se på Smallstuff. - Takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg sjekket Smallstuff også og kan ikke si jeg fant noe særlig som fristet. Utrolig mange av disse lyser stelleveske, ellers så er de altfor røffe etter min mening. Jeg ønsker meg noe som ser klassisk og elegant ut, og er en mellomstørrelse.

Petunia Pickle Bottom er jo egentlig ganske fine, men "alle" vet at det er en stelleveske så det ville vært uaktuelt å bruke den på for eksempel jobb etter babyperioden.

AnonymBruker
Skrevet

Les hva jeg skriver: vesken skal brukes etterpå som vanlig veske!

Å bruke mye penger på en god kvaltitetsveske lønner seg for både meg og miljøet. Jeg kjøpte meg tre designervesker for noen år siden (to av de relativt billige) til hvert sitt bruk og har ikke kjøpt en eneste veske siden. Vanligvis kjøpte jeg gjerne 3-4 vesker i året for 3-600 kr som ble utslitt. Kjøper jeg en dyr stelleveske nå skal den fylle de behovene de andre ikke gir og blir brukt i mange år fremover.

(5000 er uansett ikke mye for en designerveske)

Skrevet

Hva med å tenke omvendt. Kjøp en vanlig (stor) veske med masse rom, som også kan fungere som stelleveske. Da får du med en gang større utvalg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tror det blir løsningen, men har du tips til hvor jeg finner vesker med mange rom? Jeg er ikke glad i vesker fra billigkjedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...