Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=PEPoO08IMog

Hvem er værst? Hvem er slemmest? osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den finnes det en egen tråd om..

Skrevet

Den finnes det en egen tråd om..

gjør det? auch... da fårn synke

Skrevet

Holy SiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiT!!!™

Gjest Gjest
Skrevet

man kan ikke trekke en endelig konklusjon over en filmsnutt som bare varer noen få minutter. kan hende dama har latt seg tråkke på i årevis uten at vi vet noe om det. han filmer så er klart han er rolig. hva som skjer når kameraet er avslått vet vi ingenting om. man kan ikke dømme mennesker på slike enkelthendelser som dette der vi ikke ser det hele og fulle bildet.

ikke tro på noe av det du hører og tro kun på halvparten av det du ser..

Skrevet

man kan ikke trekke en endelig konklusjon over en filmsnutt som bare varer noen få minutter. kan hende dama har latt seg tråkke på i årevis uten at vi vet noe om det. han filmer så er klart han er rolig. hva som skjer når kameraet er avslått vet vi ingenting om. man kan ikke dømme mennesker på slike enkelthendelser som dette der vi ikke ser det hele og fulle bildet.

ikke tro på noe av det du hører og tro kun på halvparten av det du ser..

Enig. han hadde ikke vært sammen med henne om hun var sånn hver dag. Virker som dama er veeeeeeldig frustrert over noe. Kanskje "småting" som overt tid blir tungt å bære. Som feks det å aldri få vilje sin.

Gjest Karime
Skrevet

Sikkert en dust som alltid skal ha det slik han vil. Har en følelse av at han er syk i hodet og har skuffet henne VELDIG. Sikkert trukket strikken til bristepunktet. Tror det må ligge en del under her vi ikke ser. Tror de har spart til noe, også gir han f. Hun reagerer helt feil Hun burde bare få han til å stoppe og gå ut. Si han får reise dit de planla, eller hva det her dreier seg om, om han vil ha noe ferie med henne. Ikke verdt å krysee sånne som skuffer og bryter løfter. Hun som ser ut som en "gærning" på videoen, men bak enhver gal kvinne er det jo i mange tilfeller en idiot av en mann. Tror ikke han er uskylding i det hele tatt. Jeg kjenner meg igjen fra et forhold jeg var i og venninner av meg som er veldig ordentlige, men mistet helt selvkontrollen med feil mann.

Skrevet

Hahaha, herregud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...