Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! jeg trenger virkelig hjelp her. :bond:

Jeg og kjæresten min har en god venn som er sammen med en dame som er veldig aggresiv!!! (da mener jeg seriøse aggresive problemer)

I starten virket hun helt vanlig og jeg tenkte hun var en ordentlig jente. De har vært sammen litt over ett år, men den siste tiden har ting virkelig blusset opp.

For en måneder siden møtte jeg han med hovne blåmerker i anskitet og armer etter at kjæresten hans hadde fløyet på han og slått han fordi hun ikke kunne bli med på en dagstur vi hadde planlagt da det ikke var plass. Selv slår han ikke damer, han har aldri slått noen som helst.... Han er vel den mest harmløse, snille og høfligste gutten jeg har møtt i mitt liv.

Dama hans har også en tendens til å lage store dramasener på fester vi har vært på og det ender alltid opp med at hun krangler og skriker til han foran alle og slår opp. De blir desverre alltid sammen igjen sammen igjen...

Hun har kaster ting på han og sier slemme påstander om at han aldri kommer til å finne seg noen andre etc. Det er også vanskelig å finne på noe med han da hun aldri lar han gjøre noe annet enn å være med hun. - og hvis han gjør noe uten hun blir et problemer.. sånn som med dagsturen jeg nevnte tidligere.

I går ble han så hardt skadet at han måtte til legevakten.(jeg mener han burde politianmelde det men han vil ikke) og jeg begynner virkelig å bli engstelig for han... dama er jo klin gæærn men jeg får han ikke bort fra hun..

Jeg er usikker på om det er best for han at han har en kjæreste eller ikke.. han har hatt foreldresvikt i barndommen og levd relativt tøft liv. Og han har neppe lyst til å være alene. Alle tidligere forhold er det damene som har slått opp. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe han... Noen som har noen forslag?

Hva gjør man når noen er i en sånn situasjon?

Tusen tusen takk på forhånd til alle som tar seg tid til å lese og svare på dette. Jeg er helt rådeløs. :vetikke:

Hilsen jente 20 Hamar

Anonymous poster hash: 62f9f...e05
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må komme seg bort fra henne... Bedre alene enn med en slik syk kjærring!!!

Men han har vel samme problem som kvinner i en slik situasjon. Han er nok glad i henne, ser hennes gode dager og er redd for å bli alene. Du vil nok generelt få gode tips dersom du leser tips til kvinner i samme situasjon og bare bytter ut fortegn på kjønnene. Merk: noen kjønnsforskjeller er det nok, men mye er likt.

http://www.reform.no/index.php?option=com_content&view=article&id=54&Itemid=9

Skrevet

Han må komme seg bort fra henne... Bedre alene enn med en slik syk kjærring!!!

Men han har vel samme problem som kvinner i en slik situasjon. Han er nok glad i henne, ser hennes gode dager og er redd for å bli alene. Du vil nok generelt få gode tips dersom du leser tips til kvinner i samme situasjon og bare bytter ut fortegn på kjønnene. Merk: noen kjønnsforskjeller er det nok, men mye er likt.

http://www.reform.no/index.php?option=com_content&view=article&id=54&Itemid=9

Tusen tusen takk! skal lese nøye på siden du sende meg også... vanskelig å få han unna den dama :( uff...

AnonymBruker
Skrevet

Han må bort i fra henne. Ring politiet neste gang. Få dem til å gi han info om krisesenter slik at han får pratet med noen der. Sett bort i fra dette må man bare si det hver gang: det kommer til å bli verre. Det kommer ikke til å forandre seg. Du må gå! Tro meg - det tar tid, men det er dette han hører seg selv si hver gang. Så fortsett å si dette, ikke gi opp.

Har en venninne som har vært i et voldelig forhold som endte dårlig..Det var trist, ufyselig, de var hjelpesløse. Det var dog ikke i nærheten av det fæle du beskriver her: det har gått 1 år og han er på legevakten allerede.

Anonymous poster hash: 04239...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...