Gå til innhold

Hvordan få jobb på H&M?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på hvordan de som jobber på h&m har fått jobb der. Har vært en del på nettsiden til h&m, men har aldri funnet noen stillingsutlysninger utenom ''creative designers'' og slike ''høye stillinger''. Finner aldri vanlige selgerstillinger der.

Noen som jobber der selv, eller noen som kjenner noen som jobber der, som vet noe om hvordan en blir ansatt der?

Anonymous poster hash: 77d78...33b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen venner av meg jobbet der for en del år siden, mener å huske at det var via vikarbyrå først, og etterhvert som direkte ansatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bli svensk, finn et svenskt vikarbyrå og få jobb i hvilket serviceyrke du ønsker i Norge :P

Anonymous poster hash: 300e2...3f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bli svensk, finn et svenskt vikarbyrå og få jobb i hvilket serviceyrke du ønsker i Norge :P

Anonymous poster hash: 300e2...3f3

Ja, det er oppskriften! :P Har søkt på så mange jobber i butikker og cafeer uten å få napp. Det burde stå på utlysningsteksten: Ønsker svensker.

Anonymous poster hash: 24158...ecb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

lær deg å gi dårlig service og vær mer opptatt av å snakke med de andre ansatte enn kundene så har du en strålende framtid i den kjeden der.

Anonymous poster hash: 065f5...321
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må omtrent være svensk for å få jobb der har jeg hørt :P Men jeg har jobbet der som vikar igjennom adecco for mange år siden, både på lageret og i butikk.

Anonymous poster hash: d4202...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

lær deg å gi dårlig service og vær mer opptatt av å snakke med de andre ansatte enn kundene så har du en strålende framtid i den kjeden der.

Anonymous poster hash: 065f5...321

og etter erfaring (ikke i stoooorebyene vel og merke) må en elske overfylte kleskaruseller, lage kjedelige dukker og helst dukke laaangt ned i en full vareeske hver gang det kommer kunder til disken.

Såå får du jobb der! :-)

*var jeg fæl og urettferdig nå*...

Anonymous poster hash: e7445...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må stikke innom, be om å få snakke med sjefen og levere en åpen søknad. Det er slik det funker på de fleste klesbutikker, og det var slik jeg gjorde det, selvom det var i en anne klesbutikkjede.

Anonymous poster hash: 9d63f...8b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...