AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har nå endelig møtt en mann som gir meg minst like mange komplimanger tilbake, sier han elsker meg hver dag, er helt på knærne etter meg osv. Vi har vært sammens i et halvt år nå. Han er utrolig snill og sånn, nesten for snill og søt? Er vant med mannfolk som er vanskelige å skjønne hva de føler, for de tror at det er så "manndig" å ikke snakke om følelser, det er kvinnegreie liksom. Nesten så jeg savner "usikkerheten", jeg vet ikke. Føler meg litt dum nå, men vil gjerne ha andre synspunkt altså. Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: a9ba4...2ec
Lirael Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Det kan jo selvfølgelig bli for mye av det gode. Jeg foretrekker menn som kan snakke om følelser og er åpne og i kontakt med sitt eget følelsesliv- og som klarer å artikulere hvordan de har det. Vi er tross alt ikke tankelesere. Personer som "wears their heart on their sleeve" kan bli mye for meg, uansett kjønn... Forholdet er fremdeles ganske ferskt - kan være han roer det litt etterhvert. Så da blir det nok bra - og du vil bli glad for ikke å ha en som er helt innestengt og ikke forteller hva han føler om ting og tang. 3
Anglofil Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Tenker en mellomting i grunn er fint. Jeg liker derimot en snill og god mann. Mvh Yvonne Endret 31. juli 2013 av Yvonne 1
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Jeg vil i alle fall ha en åpen og snill mann, som ofte forteller meg hvor mye han elsker meg. Men - det må være en jeg også er like forelsket i
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Om de blir altfor inne trengt får jeg hetta av å spørre noen spørsmål. Blir også så mange spørsmålstegn, undring og styr. Men dette sier jeg ikke for å ned-rakke på de som er slik, jeg har en eks som var sånn og som har en fin personlighet og er bra nok som han er. Men selvsagt kan man være begge deler med måte og stil. Er du sikker på at det er dette som gjør at du savner det andre osv? Jeg tror det er mer som kanskje spiller inn. Er som regel det. Kanskje du og han nye her ikke har like god kjemi? Kanskje du har forandret deg i løped av disse tidene? Jeg opplevde at jeg hadde forandret meg, og jeg var svært lite begeistret for at det muligens hindret meg i å være like åpen, nice og alt det der som tidligere. Var plutselig bekymret osv. Tok tid å rydde opp i skapet og få tilbake den morsomme meg igjen. Det er så mange faktorer som spiller inn. På feil fyr så er dette et nei, men det er også det andre. Anonymous poster hash: eec8b...16e
absinthia Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Min mann var sånn da vi ble sammen og er delvis sånn fortsatt. Synes det er flott! Vanligvis er han ikke av de mest åpne, men han er veldig ærlig om hva han føler, så ting bare " ramler " ut av ham. Jeg får fortsatt komplimenter hver dag og har selv blitt flinkere til å gi komplimenter. ( Ganske festlig igrunn, for førsteinntrykket til mange er at han er en skummel fyr med langt svart hår og sjegg og ikke i nærheten av å være sukkersøt) Endret 31. juli 2013 av absinthia
Nouv Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Åpen, vennlig fyr som gir komplimenter. Gull verdt! Men altfor søt og snill kan man jo være, det kan bli negativt for deg? Ikke prøv å forandre han, da.. husk at han er bra nok som han er. Hvis du liker han veldig godt hadde jeg gitt det et forsøk og prøvd å gi faen i disse tankene, sett om det hadde funket eller ikke. Endret 31. juli 2013 av Nouv 2
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Som mann må man bevege seg på en knivsegg slik at dama skal være fornøyd. Vi skal være mystiske og vanskelige å lese, når hun føler for det, men åpne og søte når hun føler for DET. Vi skal helst være tankelesere. Men mest av alt så er vi oss selv, og da får dere ta oss for den vi er, eller komme dere videre.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har nå endelig møtt en mann som gir meg minst like mange komplimanger tilbake, sier han elsker meg hver dag, er helt på knærne etter meg osv. Vi har vært sammens i et halvt år nå. Han er utrolig snill og sånn, nesten for snill og søt? Er vant med mannfolk som er vanskelige å skjønne hva de føler, for de tror at det er så "manndig" å ikke snakke om følelser, det er kvinnegreie liksom. Nesten så jeg savner "usikkerheten", jeg vet ikke. Føler meg litt dum nå, men vil gjerne ha andre synspunkt altså. Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: a9ba4...2ec selv om menn har problemer med å snakke om følelser så er det ikke dermed sagt at de ikke har innsikt i egne følelser. jeg vet godt hva jeg føler men har ikke noe behov for å utrykke det så veldig
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 balanse er jo fint. syns forresten ikke noe om at folk skal si de elsker meg ti ganger daglig. ordene mister litt kraft da rett og slett
Nouv Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Som mann må man bevege seg på en knivsegg slik at dama skal være fornøyd. Vi skal være mystiske og vanskelige å lese, når hun føler for det, men åpne og søte når hun føler for DET. Vi skal helst være tankelesere. Men mest av alt så er vi oss selv, og da får dere ta oss for den vi er, eller komme dere videre. Jeg tror mange kvinner og menn skaper et ideal av mennesker/kjærester og ser ikke på partneren sin som den de er. Det ender ofte i skuffelser, hvor den ene prøver å tilpasse seg den andre og hvor ting hele tiden må forandres til den ene står igjen uten personlighet og alt går i oppløsning. Jeg fikk en følelse av at ts står i faresonen for å skape partner-illusjon i stedet for å se han som den han er og åpne seg opp for det med positive øyne. 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Takker for mange gode svar! og føler meg nå bare dum for å tenke sånn.. Er vel bare uvant for meg å bli behandlet som en woman iforhold til tidligere, hehe.. Anonymous poster hash: a9ba4...2ec
Gjest Houdini Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 Åpne helst - får fnatt av å måtte dra ut ting av andre 1
Sweet77 Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 Syns generelt det er alt for mye vurderinger ute og går i forhold. "Er han for søt, for lukket, for åpen, for barsk, for følsom, for...!!!" Og hva vurderer man opp mot? Venners og samfunns preferanser? Hvorfor gjøre det så vanskelig. Liker man seg med han eller henne, elsker man vedkommende, har man det bra sammen, hva er problemet? Det er jo du, ikke andre, som vet når du har det bra 3
Gjest RihannaNavy Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 Syns generelt det er alt for mye vurderinger ute og går i forhold. "Er han for søt, for lukket, for åpen, for barsk, for følsom, for...!!!" Og hva vurderer man opp mot? Venners og samfunns preferanser? Hvorfor gjøre det så vanskelig. Liker man seg med han eller henne, elsker man vedkommende, har man det bra sammen, hva er problemet? Det er jo du, ikke andre, som vet når du har det bra Veldig bra sagt! 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #16 Skrevet 31. juli 2013 Herre, holder man tilbake fordi man tror at kvinner liker mystiske og lukkede menn? Neppe. Dette er nok individuelt og folk er svært forskjellig her. Så handler det vel litt om hva en foretrekker da. En gylden midtvei er nok sannsynligvis det beste, men ikke konstant. Jeg synes hvertfall det er fint at folk deler sine følelser med meg, så hvorfor skulle jeg tro at det ikke er det samme andre veien? Men selvsagt - med måte da. Slik det er med det meste gjerne. Mvh Mann. Anonymous poster hash: c92d8...612 2
Singha Skrevet 31. juli 2013 #17 Skrevet 31. juli 2013 Kan jeg få lov til å være barsk og tøff samtidig som jeg er åpen? Liker ikke å bli kalt søt. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 31. juli 2013 #18 Skrevet 31. juli 2013 Det man ikke har,ønsker man, det man mister vil man ha tilbake. Han er gull verdt! Ta vare på han ! Kjærligheten er vakker men likevel rar, når man glemmer å elske det vakre man har.. for feil & problemer er lette å se og man ønsker seg bort til et bedre sted.. vi burde vel heller satt pris på det fine, latt solen få skinne og isen få tine..vi kan selv skape varme på kjølige dager - for kulden er det ofte vi selv som lager ♥ 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #19 Skrevet 31. juli 2013 Gresset er grønt der man vanner det Anonymous poster hash: eec8b...16e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #20 Skrevet 31. juli 2013 Det man ikke har,ønsker man, det man mister vil man ha tilbake. Han er gull verdt! Ta vare på han ! Kjærligheten er vakker men likevel rar, når man glemmer å elske det vakre man har.. for feil & problemer er lette å se og man ønsker seg bort til et bedre sted.. vi burde vel heller satt pris på det fine, latt solen få skinne og isen få tine..vi kan selv skape varme på kjølige dager - for kulden er det ofte vi selv som lager ♥ Så hyggelig skrevet da. Anonymous poster hash: c92d8...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå