Gjest Sengaia Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Vet noen om det finnes noe vektbelte eller noe med lodd som kan feste på midjen, føttene eller noe for at man kan bære ekstra vekt, og bli litt sterkere på den måten også, i det dagligdagse?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Du kan jo bli permanent barokk-cosplayer. Tipper de korsettene og kjolene de måtte drasse rundt på på 16- og 17-hundretallet veide noen kg. Også ser man jo fabulous ut samtidig. Anonymous poster hash: e0ce9...814
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Heter ankel og handleddsvekter, du kan til og med få deg en hel vest hvor du kan dytte inn en 50kg i lodd for ekstra vekt, Anonymous poster hash: aabb5...ffa
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Blir man sterkere om man bruker det mye? Eller sliter det bare på ledd og rygg? (Jamf. overvektige personer).Anonymous poster hash: 32ef1...191
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 det vil føre til unødvendig slitasje og er frarådet. Tren styrke på mer klassiske måter om du vil bli sterkere top google treff http://www.sparkpeople.com/community/ask_the_experts.asp?q=84 http://healthyliving.azcentral.com/benefit-wearing-ankle-weights-walking-7289.html Anonymous poster hash: b6ca6...797
Gjest Sengaia Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Takk for svar Da dropper jeg nok det da Vil bare gjerne brenne litt ekstra fett og trene styrke selv om jeg ikke er foran treningsdama på youtube
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Har vi ikke snakket om at du trenger å slappe av litt, Sengaia? Er du i gang med hysteriet ditt, igjen? Å trene moderat på jevnlig basis, er mer enn nok. Anonymous poster hash: e0ce9...814
Gjest Sengaia Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Har vi ikke snakket om at du trenger å slappe av litt, Sengaia? Er du i gang med hysteriet ditt, igjen? Å trene moderat på jevnlig basis, er mer enn nok. Anonymous poster hash: e0ce9...814 Blæh, ja, det er det hysteriet... Jeg får det liksom aldri til å bli godt nok. Sitter jeg på sofaen og spiser for mye salat så får jeg dårlig samvittighet, og trener jeg kun littegranne styrke uten jogging en hel uke så føler jeg meg totalt mislykka. Jeg skal prøve å slappe av... skulle ønske jeg hadde noe å holde meg til bare..
Supraspinatus Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Blæh, ja, det er det hysteriet... Jeg får det liksom aldri til å bli godt nok. Sitter jeg på sofaen og spiser for mye salat så får jeg dårlig samvittighet, og trener jeg kun littegranne styrke uten jogging en hel uke så føler jeg meg totalt mislykka. Jeg skal prøve å slappe av... skulle ønske jeg hadde noe å holde meg til bare.. Husk at du er i det for det lange løp. Ting skjer ikke over natta. Hvis du holder jevnt på vil du stadig få fremskritt.
Gjest *MaggieQ* Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 De vektloddene til anklene er superfine når du trener styrke hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå