AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg og min mann giftet oss for omtrent 2 år siden og hadde ett veldig enkelt bryllupp, vielsen var i samfunnshuset og jeg hadde bare en enkel kjole på meg og hadde resten av "festen" hjemme i vår lille leilighet, det var ikke akkuratt brylluppet jeg hadde drømt om og dagen var ganske sjip med masse små irriterende ting. Men uansett.. Vi tok ikke bryllupsbilde denne dagen, vi hadde bare vårt kamera og tok bilder på festen der leiligheten var rotete og det var ikke mange veldig flotte bilder av oss. Og jeg hadde fikset håret enkelt og sminket meg enkelt. Men nå vil jeg gjerne få leid en skikkelig brudekjole og få fikset håret og sminken hos en flink frisør og ta noen skikkelige profesjonelle bilder med mannen i findressen sin. Jeg kommer nok til å sende bilde til mine og hans foreldre og gjerne familie og si at det ble ett veldig forsinket bryllupsbilde. Og hvertfall slik at jeg kan ha ett stort å henge på veggen hjemme. Hva syns dere? er det litt rart å ta bilde så seint? Anonymous poster hash: 79aed...87a 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Da gjør vi det Anonymous poster hash: 79aed...87a 5
Gjest Ciegus Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Jeg synes det er litt rart å ta bilder i en bryllupskjole du aldri har brukt i et bryllup da... Det eneste det er brukt til er bilder. Det er ingen andre kjoler du kan bruke, så det blir litt mer par-bilde, og ikke bryllupet-som-ikke-fant-sted bilde? Men for all del, kjør på om det føles riktig. Det er aldri for sent å ta fine bilder med sin kjære. 14
Gjest Naria Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Jeg ville heller tatt et kjærestebilde Enig, å leie en brudekjole bare for å ta bilder synes jeg blir merkelig å gjøre. Da hadde jeg heller pyntet meg med noe annet og tatt noen fine bilder av dere hos fotograf. 7
Gjest Kiara! Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Ikke noe rart med det. Tror jeg måtte gjort noe av det samme, nå skal jeg jo det men ikke så langt frem i tid håper jeg.
Prille Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Enig, å leie en brudekjole bare for å ta bilder synes jeg blir merkelig å gjøre. Da hadde jeg heller pyntet meg med noe annet og tatt noen fine bilder av dere hos fotograf. Tenk på de fremtidige barna, og på foreldrene. Jeg har alltid elsket mine foreldres bryllupsbilder / bilder i brudekjole og dress. Hvis foreldrene til brud og brudgom vil ha bilder på veggen, så vises det med en gang at ts og mannen er gift når de har på brudetøy. Hvis de har på vanlig penklær på bildet ser det litt mer ut som kjærester eller søsken eller noe... Ts har åpenbart lyst til å gjøre det, og da synes jeg hun fortjener bare støtte 1
Gjest Naria Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 Tenk på de fremtidige barna, og på foreldrene. Jeg har alltid elsket mine foreldres bryllupsbilder / bilder i brudekjole og dress. Hvis foreldrene til brud og brudgom vil ha bilder på veggen, så vises det med en gang at ts og mannen er gift når de har på brudetøy. Hvis de har på vanlig penklær på bildet ser det litt mer ut som kjærester eller søsken eller noe... Ts har åpenbart lyst til å gjøre det, og da synes jeg hun fortjener bare støtte Jeg forstår at det er hyggelig med brudebilder, og man kan også ta noen fine bilder som fremstår som brudebilder selv om man ikke nødvendigvis har en tradisjonell brudekjole på. Dessuten er det vel ganske begrenset hvem som faktisk ser slike bilder, de aller fleste som kommer i kontakt med dem vil jo også vite at paret er gift. TS spør om andres mening, da må hun også tåle at noen er uenig med henne. Hvis du tror at et diskusjonsforum er stedet for bare støtte har du misforstått. 2
Gjest Ciegus Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Ikke noe rart med det. Tror jeg måtte gjort noe av det samme, nå skal jeg jo det men ikke så langt frem i tid håper jeg. Men du skal jo gjøre det i en kjole du faktisk har brukt? Jeg synes det er kjemperart, men rart kan være bra likevel.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Hva med å invitere de nærmeste på middag hvor de kan kle seg skikkelig fint og du kan gå med brudekjolen samme dagen? Da blir det også et minne utav det Anonymous poster hash: c05e5...a9a 1
Gjest Kiara! Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 ja, jeg ser jo den forskjellen. Men likevel synes jeg at dette kun er en ide som gir gode vibber. Hvis det er et savn for ts, så kommer det til å fortsette å være et savn inntil det blir gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 Veldig rart. Jeg hadde faktisk lurt på om det hadde klikket for noen dersom jeg fikk bilde av dem i fullt bryllupskostyme tydelig tatt så lenge etter bryllupet. Det vil jo ikke bli bryllupsbilde, men karnevals-/utkledningsbilde. Anonymous poster hash: fca04...27a 8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 ja, jeg ser jo den forskjellen. Men likevel synes jeg at dette kun er en ide som gir gode vibber. Hvis det er et savn for ts, så kommer det til å fortsette å være et savn inntil det blir gjort. Jøss - snakker om å sykeliggjøre et helt overfladisk problem. "Et savn" Sorry, men da jeg leste det hobbypsykologsvaret, så lo jeg så kaffe kom ut av nesa. TS må gjerne ta slike karnevalsbilder, men dersom hun ikke vil risikere å bli sett på som familiens/bekjentskapskretsens/bygdas skrulle, så gjør hun klokt i å gjemme dem i en skuff så ingen ser dem. Anonymous poster hash: fca04...27a 5
Gjest Kiara! Skrevet 31. juli 2013 #16 Skrevet 31. juli 2013 Ok. Ta bildene dine du ts. Og unn deg selv en skikkelig brude-behandling også med hår, negler og alt som hører til. 2
yxnyx Skrevet 31. juli 2013 #17 Skrevet 31. juli 2013 Jeg synes også det blir rart. Bilder fra et bryllup som ikke fant sted? For det gjorde det jo ikke, dere hadde ikke bryllup med hvit kjole og dress. Og man blir faktisk litt eldre utseendemessig på to år også, selv om man ikke legger så godt merke til det selv. Det er bare å ta fram noen gamle bilder, så ser man det. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #18 Skrevet 31. juli 2013 Jøss - snakker om å sykeliggjøre et helt overfladisk problem. "Et savn" Sorry, men da jeg leste det hobbypsykologsvaret, så lo jeg så kaffe kom ut av nesa. TS må gjerne ta slike karnevalsbilder, men dersom hun ikke vil risikere å bli sett på som familiens/bekjentskapskretsens/bygdas skrulle, så gjør hun klokt i å gjemme dem i en skuff så ingen ser dem. Anonymous poster hash: fca04...27a Tror heller du er en skrulle, tviler på folk ser på deg som særlig empatisk med dine holdninger. Anonymous poster hash: c05e5...a9a 3
HvittHus Skrevet 31. juli 2013 #19 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde tenkt mine tanker og i det stille lurt på om det hadde rablet litt for min slektning, hvis jeg to år etter bryllupet hadde fått brudebilde med en kjole og bukett som ikke var i bruk på bryllupsdagen. 15
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #20 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde tenkt mine tanker og i det stille lurt på om det hadde rablet litt for min slektning, hvis jeg to år etter bryllupet hadde fått brudebilde med en kjole og bukett som ikke var i bruk på bryllupsdagen. Helt enig!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: d0639...06c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå