AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er 38, skilt og har to barn, og har for to mnd. siden truffet en helt fantastisk mann i samme situasjon. Vi er midt i den noe euforiske fasen hvor alt er rosa....:-). Samtidig har vi såpass mye erfaring og år på baken at vi fort har oppdaget hvor bra dette er. Og at det blir desto viktigere å trå riktig. Så spørsmål til dere, hva kan være en god balansering av fellestid og egentid, hvilke signaler man gir osv. Vi har ikke lik samværsordning, så i praksis er det for øyeblikket kun annenhver helg vi begge ikke har barna. Nå i ferien har vi fått til mer heldigvis. Men så klart, ved å allfid være sammen annenhver helg, så beslaglegges også tid til å være sosial med venner eller annet i helger. Jeg er litt var på det siden han tidligere har sagt at han i sitt ekteskap nærmest forsvant fra jordens overflate og mistet kontakt med venner. Jeg vil gjerne være mest mulig sammen med, og han har heller ikke signalisert noe annet ivog for seg. Jeg opplever ikke en ubalanse. Samtidig er jeg også litt redd for å bli altfor fort altfor tilgjengelig og den som tilpasser alt hele tiden. Det har jeg nemlig gjort i mitt ekteskap, og følte meg behandlet deretter- dvs tatt som en selvfølge. Any advise?Anonymous poster hash: 4adf4...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå