Gå til innhold

Leilighet med venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal flytte med en venninne nå i august, vi er begge studenter og må flytte til en annen by i Norge. Problemet er bare at jeg er DRIT lei av at jeg må gjøre ALT. Jeg må ordne alt fra togbilletter, flyttebil, til visninger og rett og slett alt man kan tenke seg. Når man skal flytte sammen to personer så hadde jeg sett for meg at vi kunne dele ansvaret, men her står tydeligvis alt på meg. Jeg er så lei av at jeg må ringe og ordne absolutt alt og hun bare dilter etter. Jeg har sagt ifra at hun får gjøre noe, men enten klarer hun ikke eller så er hun bare lat. Jeg er så irritert!!!!! :grine:

Anonymous poster hash: cb6c6...7a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det irriterer deg så mye så kanskje du burde revurdere å bo med henne.. :(

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Burde nok revurdere om du vil bo med henne. Men du kan jo kommander henne; her, kan du gjøre det så gjør jeg det.

Anonymous poster hash: 195d0...5c4
  • Liker 1
Skrevet

Du burde gi henne konkrete oppgaver og si at hvis ikke hun gjør det, så blir det heller ikke gjort og konsekvensene blir det og det :)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor må du ordne alt dette for henne? Du kan jo ordne alt for deg selv, så kan hun ordne for seg selv. Det eneste dere må ha felles er jo leiligheten. Jeg ville ikke ordnet slik for begge, det er dumt å la henne venne seg til å ha en personlig sekretær allerede før dere har flyttet sammen? Ville forøvrig revurdert samboerskapet, mangt et vennskap har gått i fillebiter når man bor oppå hverandre..

• Liker 1
Skrevet

Vel, hvis du behandler henne som en baby som trenger og ordnes ting for seg, så blir hun en baby.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...