Gå til innhold

Hvilke jeans er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge eeelsket dr. denim buksene, men jeg begynner å bli lei av at de slites så fort ut. Det jeg elsker med de er at de er utrolig strechy og føles ut som en thights og set ut som jeans. Jeg liker også at de er smale hele veien ned, det får beina mine til å se mye tynnere og finere ut. Jeg har veldig korte bein og sliter ofte med og finne meg bukser, der har jeg opplevd å måtte sy opp noen av dr. denin buksene, har navnet noe å si om de er lange eller korte i beina?
Er det noen som har noe tips til hvilke bukser som er som dr. denim bare bedre kvalitet? Gjerne noen som er korte i beina :)

Anonymous poster hash: f045a...634
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mac dream skinny. Masse stretch, smale ben og holder seg godt. Levis sin tightsjeans er enda smalere i bena, men har ikke hatt den lenge nok til at jeg kan si noe om hvor fort den slites. Vanlige levis holder seg godt.

Skrevet

Jeg bruker bare jeans fra Levis og Acne, kvaliteten er super. Ellers er Nudie jeans veldig fine. Bare å prøve seg fram litt :)

Skrevet

Elsker også dr. denim buksene.

Skrevet

Har hatt min Dr.Denim i et par måneder nå, og har brukt den veldig mye - også på jobb. Kan ikke se at den begynner å bli slitt?

Det finnes vel bare to modeller, Kissy og Plenty; de er henholdsvis lave og høye på livet, skal ikke ha noe å si for lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt min Dr.Denim i et par måneder nå, og har brukt den veldig mye - også på jobb. Kan ikke se at den begynner å bli slitt?

Det finnes vel bare to modeller, Kissy og Plenty; de er henholdsvis lave og høye på livet, skal ikke ha noe å si for lengden.

Den helt sorte min har heller ikke blitt slitt enda og den er bra kvalitet, men de i tynnere stoff blir fort slitte, men dette varierer også fra bukse til bukse, selv om jeg kjøper de samme er det noen som holder lenger enn andre.

Tusen takk for tips :)

Skrevet

Den helt sorte min har heller ikke blitt slitt enda og den er bra kvalitet, men de i tynnere stoff blir fort slitte, men dette varierer også fra bukse til bukse, selv om jeg kjøper de samme er det noen som holder lenger enn andre.

Tusen takk for tips :)

Åh, min er en sort Kissy, kanskje de holder seg bedre enn de andre. Har bare prøvd denne.

Jeg liker Nudie-jeansene mine også, men de er kraftige i stoffet. De finnes i flere lengder. God kvalitet!

Gjest Superwoman!
Skrevet

Akkuratt sånn som meg! Topshop har noen fantastiske bukser som heter "JONI". Disse er akkurat riktig lengde, helt stramme, og myye mer behaglige enn dr.denim sine. Disse er høye i livet da, i tilfelle du ikke liker det.

AnonymBruker
Skrevet

Akkuratt sånn som meg! Topshop har noen fantastiske bukser som heter "JONI". Disse er akkurat riktig lengde, helt stramme, og myye mer behaglige enn dr.denim sine. Disse er høye i livet da, i tilfelle du ikke liker det.

så på de buksene nå, de så utrolig gode ut! bare synd at de ikke sender til Norge...

AnonymBruker
Skrevet

Acne?

Anonymous poster hash: 767f0...0df

Skrevet

Jeg liker best Levis, Acne og Line of Oslo.

Favoritten av de tre tror jeg må bli Line of Oslo:)

Skrevet

Levi's :)

AnonymBruker
Skrevet

Levis!

Anonymous poster hash: 3a800...3ce

AnonymBruker
Skrevet

Hvor selger de Dr.demin? :)

Anonymous poster hash: 77101...11a
Skrevet (endret)

Hvor selger de Dr.demin? :)

Anonymous poster hash: 77101...11a

Carlings:)

Edit;

Nelly.com har også Dr Denim:)

Endret av Pomperipossa
Gjest Superwoman!
Skrevet

så på de buksene nå, de så utrolig gode ut! bare synd at de ikke sender til Norge...

Ja, det er dumt.. Men hvis du noen gang skal til en by som har topshop, må du prøve de! :)

Skrevet (endret)

Jacob Cohen - ingen over og ingen ved siden, i hvert fall blant merker. Håndsydde jeans med sølvknapper, laget av bra stoffer. :)

Disse buksene holder seg som nye i åresvis.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Diesel Skinzee = fantastisk strech!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...