Gå til innhold

Bryllup og graviditet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal lage barn på bryllupsnatten :kline:

(Vet man ikke kan planlegge sånne ting, men det er jo lov å prøve)

Har ikke noe ønske om å stå brud med stor mage, men skulle det skje, gjør det jo heller ingen verdens ting. Bare koselig!

Hilsen Apalonia

Gifter oss 21. august 2004

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne absolutt ikke tenkt meg å stå brud med en liten spire i maven... Vi er derfor veldig forsiktige nå. Har jo også en datter på 10 mnd så flere barn for øyeblikket er utaktuellt.

Kan godt forstå at de som har prøvd en god stund, ikke stopper prøving grunnet bryllup. Det er jo ofte når tankene er på alt annet enn graviditet at det klaffer :wink:

Personlig vil jeg at dette skal være vår dag, og evnt. kvalme, bekkenløsning, humørsvingninger, tretthet skal ikke ødelegge dagen. Vil jo gjerne også kunne nyte alkohol.

Skrevet

Vel, som dere kanskje vet så prøver vi SVÆRT AKTIVT å bli gravid nå, selv om bryllupet står om under 4 mnd.

Siden vi har store problemer med å klare det på egenhånd, så lar vi ikke noen sjanse gå fra oss - det har vi ventet for lenge til....

Så OM vi skulle være så heldig at det er en liten spire i magen min på bryllupsdagen, så tror jeg nok ikke at det skal være noen krise.

Tror nok gleden av å endelig være gravid (etter 4 års prøving) vil overdøve alle andre plager....

Ser ingen betenkeligheter med det.

(Bortsett fra sprøsmålet om brudekjolen fremdeles vil passe da, eller om jeg må finne meg en ny en, men det er jo bare bagateller) :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...